اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۳/۰۶

سهامداران شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، مخابرات ایران و داروسازی فارابی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌‌های بیمه دی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و توسعه مولد نیروگاهی جهرم هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/03/06

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 33هزار و 151واحدی در ارتفاع 926هزار و 688واحد به کار خود پایان داد و تعداد 4 میلیارد و 866میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 6هزار و 380میلیارد تومان در 786 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع شیمیایی سینا، تامین ماسه‌ ریخته‌گری و دارویی لقمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، مخابرات ایران و داروسازی فارابی نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 258میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 216میلیارد تومان در 622هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 197واحد افت کرد و در ارتفاع 10 هزار و 825واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و بازرگانی و تولیدی مرجان کار شاهد افزایش قیمت را داشتند و در مقابل شرکت‌‌های بیمه دی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و توسعه مولد نیروگاهی جهرم هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان