علی‌نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک بررسی کرد + تصاویر

مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده، به بررسی خسارات ناشی از آتش‌سوزی این محل ورزشی پرداخت.

علی‌نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک بررسی کرد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی علی‌نژاد ظهر امروز (سه‌شنبه) در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با رئیس این فدراسیون دیدار کرد.

علی‌نژاد ابتدا با حضور در محل خانه کشتی شهید صدرزاده، از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی را که روز شنبه دچار آتش‌سوزی شده بود، بررسی کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این بازدید، توضیحاتی را در مورد چگونگی شروع حریق در این سالن و نیازمندی‌های این سالن به دلیل فرسوده بودن آن عنوان کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از بررسی محل دچار حادثه گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی قبل از اینکه به دیگر نقاط سالن سرایت کند، مهار شد و از پیش آمدن یک حادثه بزرگ، جلوگیری به عمل آمد.

در ادامه این حضور، معاون وزیر ورزش و جوانان از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، محل اصلی تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان که سال گذشته توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته بود، بازدید کرد و از نزدیک ناظر امکانات مهیا شده در این خانه کشتی بود.

همچنین جلسه‌ای یک ساعته بین علی‌نژاد و علیرضا دبیر در مورد برنامه‌های جاری فدراسیون کشتی، مسائل بودجه‌ای، مشکلات مالی، کارهای در دست اقدام و پیش روی کشتی کشور از جمله حضور قدرتمند تیم‌های ملی در المپیک توکیو برگزار شد.

مهدی علی‌نژاد , کشتی , مهدی علی‌نژاد , کشتی , مهدی علی‌نژاد , کشتی , مهدی علی‌نژاد , کشتی , مهدی علی‌نژاد , کشتی ,

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان