آیا اگر ازدواج کنی همه چیز درست می شود +عکس

یک روحانی جوان با پلاکاردی نسبت به موضوع حل شدن مشکلات جوانان با ازدواج، اعتراض کرده است.

آیا اگر ازدواج کنی همه چیز درست می شود +عکس

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از یک روحانی جوان در فضای مجازی منتشر می‌شود که برای مطرح کردن مشکلات، آنها را روی پلاکارد می‌نویسد و بدین ترتیب نظر خود یا اعتراضش را به آن موضوع بیان می‌کند. این روحانی امیرحسین حاجی نام دارد که گاهی در فضای مجازی از او نام برده می‌شود؛ تصویر او این بار با پلاکاردی که روی آن نوشته است بدترین جمله تاریخ ایران: ازدواج کنی همه چی درست میشه؟! در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که قضاوت آن را به عهده مردم گذاشت و زمینه مطرح شدن نظرات کاربران بسیاری را به این موضوع فراهم کرده است.

کاربران ازدواج را ارزش فرهنگی و اخلاقی یک جامعه عنوان می‌کنند و معتقدند در شرایط کنونی جامعه، بهتر است جوانان مجرد بمانند تا اینکه به امید اینکه مشکلاتشان با ازدواج حل شود اقدام به تعهد و تاهل کنند. بسیاری از کاربران نیز به تندی با این جمله اعلام مخالفت می‌کنند و آن را اشتباه محض می‌دانند. این کاربران حل شدن مشکلات پس از ازدواج را غیر ممکن می‌داند و معتقدند با ازدواج شرایط سخت‌تر می‌شود. کاربرانی نیز با جملات تلخ آمیخته با طنز تنها اتفاقی که می‌تواند به حل شدن مشکلات کمک کند را مجرد ماندن می‌دانند. جمعی از کاربران با تحسین این روحانی جوان، صحبت او را صحیح و به حق می‌خوانند اما جمعی معتقدند او نباید به خودش اجازه دهد درباره ایران چنین بگوید چراکه معتقدند عوامل و اتفاقاتی که زندگی بسیاری از جوانان ایرانی را نابود کرده است چیز دیگریست.

View this post on Instagram

A post shared by Amirhoseinhaji🧔🏻📿 (@amirhoseinhajiifan) on

با وجود نظرات متفاوت، غالب کاربران بر این باورند که ازدواج در صورتی که با انتخابی صحیح صورت گیرد و تسهیلاتی برای آن توسط مسئولین در نظر گرفته شود و همچنان جوانان پس از ازدواج نیز حمایت شوند می‌توان گفت که جمله او درست است. با ازدواج همه چیز درست می‌شود و جوانان را می توان به ازدواج تشویق کرد در غیر این صورت بهتر است جوانان آینده خود و شخص دیگری را برای این تفکرات قدیمی تباه نکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان