۱۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در سرپل‌ذهاب توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: ۱۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شد.

194 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در سرپل‌ذهاب توقیف شد

سرهنگ منوچهر رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، علت توقیف موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف که از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفته را سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد.

وی اظهار داشت: طی انجام بازرسی از 550 واحد صنفی در سطح بازار با 312 واحد متخلف و فاقد پروانه کسب در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا برخورد شده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: همچنین در 2 ماه گذشته یک هزار و 720 مورد خدمات قضایی و یک هزار و 972مورد ماموریت های فوریتی پلیسی توسط پلیس این شهرستان انجام شده است.

سرهنگ رضایی، کشف 110 فقره سرقت و دستگیری 208 تن از متهمان انواع جرایم مختلف را از دیگر اقدام های پلیس انتظامی سرپل ذهاب بیان کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 فوریت های پلیسی و سامانه 197 به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان