صندلی‌های سینما بهمن زنجان افزایش یافت

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته و راه‌اندازی سالن شماره ۲ سینما بهمن با گنجایش حدود ۳۰ صندلی، شمار صندلی‌های این سینما در مجموع به ۲۶۵ صندلی رسید که به زودی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

صندلی‌های سینما بهمن زنجان افزایش یافت

امیر نعمتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات سازمان سینمایی حوزه و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری، سالن شماره 2 سینما بهمن با ظرفیت حدود 30 صندلی به جمع تعداد سالن‌های سینمایی و صندلی‌های استان اضافه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود تعداد سینماها و ظرفیت سالن‌های سینمایی استان به لحاظ تعداد جمعیت استان و لزوم دسترسی و بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از فیلم‌های سینمایی تولیدی و اکران شده در کشور این امکان در محل سینما بهمن ایجاد شده است که همزمان یک پرده نمایش فیلم به پرده اکران فیلم‌ها در زنجان اضافه می‌شود.

این  مسؤول یادآور شد: هم اکنون سینما بهمن دارای 235 صندلی است که با افزایش سالن جدید کوچک این سینما تعداد فیلم‌ها و سانس‌های ارائه شده به مردم افزایش یافته و مردم می‌توانند هم به صورت همزمان با اکران مرکز و هم تعداد فیلم‌های بیشتری را استفاده کنند.

نعمتی در خصوص زمان آغاز به کار سالن جدید سینما بهمن نیز ادامه داد: با توجه به مشکلات و بحران پیش آمده از قِبل بیماری کرونا در کشور، تعطیلی سینماها و تاخیر در امر تجهیز و راه‌اندازی، تلاش دست اندرکاران در بهمن سبز این است که تیر امسال و یا هر زمان قانونی که برای بازگشایی سینماها در سطح کشور اعلام شود، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ارتباط با بازسازی سینما قدس شهر زنجان نیز گفت: سینما قدس نیز که از چند سال گذشته با هدف ساخت مجدد تخریب شد، با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان سینمایی و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری جزء اولویت های ساخت پردیس سینمایی در سال جاری قرار گرفته است.

 رییس حوزه هنری استان زنجان ابراز امیدواری کرد، با اقدامات و مقدمات کار انجام شده، با بهبود شرایط بحرانی کشور این اقدامات سرعت بیشتری بگیرد و هرچه زودتر طی ماه‌های اخیر بتوانیم ساخت این پردیس سینمایی را با مجموعه‌ای از سالن‌های نمایش فیلم در محل سینما قدس آغاز کنیم.

سینما بهمن زنجان در سال 1345 با نام "مولن روژ " افتتاح شد که به حوزه هنری تعلق دارد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان