اعلام روزشمار هفته ملی بدون دخانیات

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام روزشمار هفته ملی بدون دخانیات خبر داد.

اعلام روزشمار هفته ملی بدون دخانیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان افزود: شعار امسال هفته ملی بدون دخانیات،" محافظت از سلامت عمومی در برابر ترفندهای صنایع دخانی و بیماری کرونا" است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه هدف از شعار تعیین شده برای این هفته اپیدمی کووید_19 و ترفندهای صنایع دخانی برای سوء استفاده از این فرصت و گسترش بازار مصرف، است، عنوان کرد: تمرکز فعالیت‌ها و اقدامات هفته ملی بدون دخانیات امسال بر افزایش آگاهی عمومی به خصوص جوانان در خصوص تاثیرات مضر دخانیات، از سرطان تا بیماری های تنفسی مزمن، اهمیت کاهش مصرف دخانیات و خطرات مواجهه با دود دست دوم و سوم است.
وی در ادامه به عناوین روزهای هفته ملی بدون دخانیات اشاره و خاطرنشان کرد: سه شنبه ششم خردادماه 99 اولین روز هفته با عنوان "مصرف دخانیات عامل تشدید کننده بیماری کرونا ویروس" و دومین روز این هفته چهارشنبه هفتم خردادماه 99 با نام " ترک دخانیات یک ضرورت برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس" نامگذاری شده است.
درخشان با بیان اینکه پنجشنبه سومین روز از هفته ملی بدون دخانیات و هشتم خردادماه 99 به نام " محصولات نوپدید دخانی، گمراه کننده و اعتیاد آور" نامگذاری شد، اضافه کرد: جمعه نهم خردادماه 99 نیز روز " صنعت دخانیات، تهدیدی برای سلامت همگانی" و شنبه مورخ دهم خردادماه 99 با عنوان " اماکن عمومی عاری از دخانیات حقی برای همه" نامیده شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین روزهای یکشنبه یازدهم خردادماه 99 به نام " نوجوانان و جوانان، در تیر رس صنایع دخانی" و دوشنبه دوازدهم خردادماه 99 با نام " افزایش مالیات بر محصولات دخانی، راهکار جهانی کاهش مصرف" نامگذاری شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان