خسارت ۴۲میلیاردریالی کرونا به حمل و نقل عمومی قزوین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خسارت وارده به سیستم حمل و نقل شهرداری قزوین در دوران شیوع ویروس کرونا، نزدیک به ۴۲میلیارد ریال است.

خسارت 42میلیاردریالی کرونا به حمل و نقل عمومی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  گفت: خسارت وارده به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به ازای دو ماه و نیم اجاره بهای پارکینگ ها هرماه یک میلیارد و 800میلیون ریال برابر با 4میلیارد و 500میلیون ریال، خرید ملزومات بهداشتی 250میلیون ریال و متوقف شدن پروژه کارت پارک به مدت ٢ماه، یک میلیارد ریال محاسبه شده که مجموع هزینه های این سازمان در  این مدت، 5 میلیارد و 750میلیون ریال بوده است.
زرآبادی پور بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در مدت شیوع ویروس کرونا در قزوین، به منظور خرید مواد ضدعفونی یک میلیارد ریال،  تجهیزات سم پاشی 290میلیون ریال، تجهیزات بهداشتی یک میلیارد و 250میلیون ریال و تامین سوخت رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی 330میلیون ریال هزینه کرده و 127میلیون ریال  به عنوان یارانه ایام رایگان و توقف اتوبوس ها پرداخت کرده که بخشی از خسارت به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین است.
او ادامه داد: در مجموع با محاسبه خسارت وارده به سازمان اتوبوسرانی، به دلیل توقف فعالیت آن از اسفندماه سال 98 تاکنون، میزان خسارت مالی به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در مدت شیوع کووید-19، 14 میلیارد و 500میلیون ریال محاسبه شده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  خاطرنشان کرد: 13میلیارد و 600میلیون ریال خسارت رانندگان تاکسی، 120میلیون ریال خسارت مستقیم به سازمان، 750میلیون ریال به دلیل کاهش درآمدهای جایگاه های cng در دوره شیوع کرونا و 260 میلیون ریال خرید ملزومات و تجهیزات بهداشتی از جمله خسارت مالی به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین است که در مجموع 14میلیارد و 370میلیون ریال محاسبه شده است.

زرآبادی پور یادآور شد: 6میلیارد ریال بابت معافیت اجاره بها و عوارض هواپیمایی و ناوگان عمومی در مدت شیوع ویروس کرونا به سازمان مدیریت پایانه های مسافربری شهرداری قزوین زیان وارد شده و مبلغ 500میلیون ریال بابت ضدعفونی و گندزدایی در این سازمان هزینه شده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان این که به دلیل کاهش مراجعات شهروندان به مرکز معاینه فنی خودرو، مبلغی نزدیک به 800میلیون ریال خسارت وارد شده است، تصریح کرد: در مجموع به سازمان ها و مراکز زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، مبلغ 41میلیارد و 970میلیون ریال در مدت زمان شیوع ویروس کرونا خسارت مالی وارد شده است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان