فرود یک هواپیمای ویژه رژیم صهیونیستی در سودان

پایگاه اینترنتی القدس العربی نوشت یک فروند هواپیمای ویژه صهیونیستی صبح امروز در فرودگاه خارطوم فرود آمد.


به گزارش تابناک، القدس العربی نوشت: برخی منابع اسرائیلی اعلام کردند یک فروند هواپیمای ویژه اسرائیلی صبح امروز در فرودگاه خارطوم پایتخت سودان فرود آمد.

به نوشته این پایگاه اینترنتی، شیمون اران، سردبیر امور عربی در رادیو عبری، گفت یک فروند هواپیمای ویژه صهیونیستی صبح امروز در فرودگاه خارطوم فرود آمد. وی درباره سرنشینان این هواپیما و هدف از فرود آن در فرودگاه پایتخت سودان توضیحی نداد.

به گفته اران، این نخستین بار در تاریخ روابط بین دو طرف است که چنین اتفاقی می‌افتد. ایتای پلومیتال، روزنامه‌نگار در روزنامه یدیعوت آحارانوت، گفت این هواپیما از نوع «ان 84 یو پی» بوده است.

برخی منابع موثق سودانی تاکید کردند صبح امروز فرودگاه خارطوم به روی این هواپیمای بیگانه باز شد و در این فرودگاه فرود آمد. این در حالی است که مقامات دولتی سودان از پاسخ به پرسش‌های خبرنگار «القدس العربی» درباره هویت این هواپیما خودداری کردند.

در همین حال، سرتیپ ستاد عامرمحمد حسن، سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح سودان، در گفتگوی تلفنی اختصاصی با «القدس العربی» «خبر ورود هواپیمای اسرائیلی به خارطوم» را رد کرد. وی گفت در عوض یک فروند هواپیمای ترکیه وارد پایگاه هوایی نظامی در کنار فرودگاه خارطوم شد که حامل مواد پزشکی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان