شهرداری بجنورد مشکلات محله‌ها را در یک هفته برطرف می‌کند

بجنورد- ایرنا- شهردار بجنورد گفت: هم اکنون حل مشکلات خدمات شهری در محله ها، با اولویت مناطق کمتر برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مشکلات زیرساختی هر محله در یک هفته برطرف می شود.

شهرداری بجنورد مشکلات محله‌ها را در یک هفته برطرف می‌کند

مهندس هادی زارعی روز چهارشنبه اظهار داشت: به همین منظور گروه های عمرانی و خدمات شهری، هر هفته، در یک محله مستقر شده و نسبت به حل مشکلات اقدام می کنند.

وی افزود: توسعه فضای سبز، لکه گیری آسفالت معابر، حل مشکلات زباله برداری، نخاله برداری و حل مشکلات رفت و روب، عملیات بازپیرایی و اصلاح درختان از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری  در محله ها انجام می شود.  

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا در این اقدمام، حل مشکلات محله های مختلف سرعت گیرد.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری در نخستین اقدام، در محله کلاته آروین حضور یافتند تا در یک هفته نسبت به حل مشکلات این محله اقدام  کنند.

زارعی گفت: مناطق حاشیه‌ای مرکز استان خراسان شمالی وضعیت بسیار بدی دارند که رسیدگی به نواحی و توجه به آن از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین برنامه‌های شهرداری خواهد بود

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد که یکسوم آنان در نواحی حاشیه ای سکونت دارند و از دریافت حداقل خدمات شهری محرومند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان