فعالیت های شهرداری اردبیل به بهانه کرونا تعطیل نیست

شهردار اردبیل گفت: اقدامات و فعالیت های شهرداری اردبیل به بهانه شیوع ویروس کرونا تعطیل نیست.

فعالیت های شهرداری اردبیل به بهانه کرونا تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف اللهیان در آئین تجلیل از جانبازان شاغل شهرداری اردبیل بیان کرد: چنانچه به رعایت فاصله‌های اجتماعی در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید شده است اما این شایسته نیست تمامی اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و عمرانی خود را تعطیل کرده و شعائر دینی و اسلامی خود را به فراموشی بسپاریم.

وی با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی مذهبی «سی شب سی منبر» در ایام ماه مبارک رمضان که باهدف بهره‌گیری از منابر مذهبی روحانیون وعاظ به صورت مجازی توسط شهرداری اردبیل برگزار می‌شود، افزود: مشکل کرونا به زودی مرتفع نشده و نیازمند زمان و مباحث علمی است و ضروری است با اتخاذ راهکار مناسب، تغییر روش و شیوه تمامی برنامه‌ها و اقدامات شهرداری را اجرا کنیم و به فراموشی نسپاریم.

شهردار اردبیل همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از جانبازان شاغل در شهرداری اردبیل تصریح کرد: جانبازان نیروهای مخلص و سرافرازان جامعه هستند و نباید دِین آنها فراموش شود چرا که اگر ایثار و مجاهدت‌های شهدا و جانبازان را به فراموشی بسپاریم جامعه به سمت بی هویتی رفته و اثرات و تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

لطف اللهیان بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا نیروهای ارزشی، بسیجیان و پاسداران بمانند روزهای جنگ در سنگر خدمت بوده و در سطح جامعه در کنار مردم بودند و بسیج گونه اقدامات قابل ارزشمندی انجام دادند که اکنون نیز نقش پررنگی در پویش کمک مومنانه ایفا کردند.

وی ادامه داد: همواره این امنیت و آرامش را مدیون ایثارگری شهدا جانبازان و مدافعینی هستیم که مخلصانه از کشور خود دفاع کردند و بایستی فرهنگ ایثار به جوانان و نسل آینده انتقال پیدا کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان