خوانده می‌شوید

چقدر برای شما مهم است که چه کسی رئیس مجلس یازدهم شود؟

مجلس یازدهم با ترکیبی جدید از امروز کارش را آغاز کرد. مجلسی که بیشتر در اختیار اصولگرایان است و ترکیب نفراتش هم با مجلس قبلی تفاوت زیادی دارد

چقدر برای شما مهم است که چه کسی رئیس مجلس یازدهم شود؟

مجلس یازدهم با ترکیبی جدید از امروز کارش را آغاز کرد. مجلسی که بیشتر در اختیار اصولگرایان است و ترکیب نفراتش هم با مجلس قبلی تفاوت زیادی دارد. هرچند امروز سوت آغاز به کار مجلس یازدهم به صدا درآمد، از بیش از یک ماه قبل جدال سختی بین طیف‌های مختلف اصولگرایان برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس در جریان بود؛ مساله‌ای که حتی در برخی مواقع با ناراحتی بزرگان اصولگرا هم همراه بود.

محمدباقر قالیباف که چند سالی در سودای رسیدن به ریاست جمهوری بود، سرانجام سطح توقعاتش را پایین آورد و راهی بهارستان شد تا از طریق بهارستان بتواند به صندلی ریاست یکی از سه قوه کشور برسد؛ اما اینطور هم نبود که همه قبای ریاست بر تن قالیباف دوخته شده ببینند.

جریان احمدی‌نژادی‌هایی که وارد مجلس شدند، از یک سو جبهه پایداری همیشه ساز مخالف‌زن از سوی دیگر هم تلاش‌هایی برای رسیدن به صندلی ریاست دارند. حزب احیا شده موتلفه هم با سیدمصطفی میرسلیم تلاش‌های دیگری برای رسیدن به صندلی ریاست مجلس دارد.

این دعواهای سیاسی برای رسیدن به صندلی ریاست بهارستان، در حالی است که مردم در بیرون از ساختمان مجلس، با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مشکلات اقتصادی که در چند سال اخیر تشدید شده است، در کنار بحران کرونا که جریان عادی زندگی را مختل کرده، بیشترین دغدغه مردم را تشکیل می‌دهد.


حالا که این جدال‌های سیاسی برای رسیدن به صندلی ریاست بهارستان به اوج خود رسیده است، می‌خواهیم نظر شما را بدانیم.

چقدر برای شما مهم است که چه کسی رئیس مجلس یازدهم شود؟

جدال‌های سیاسی برای رسیدن به صندلی قدرت چقدر برای شما مهم است و آن را دنبال می‌کنید؟

انتظار شما از رئیس مجلس یازدهم چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان