مرحله سوم رزمایش مواسات در کنگان آغاز شد

بوشهر- ایرنا- به همت قرارگاه رزمایش مواسات مرحله سوم این رزمایش با رمز لبیک یااباعبدالله در شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر آغاز شد.

مرحله سوم رزمایش مواسات در کنگان آغاز شد

امام جمعه کنگان گفت: رزمایش مواسات براساس منویات رهبر معظم انقلاب در این شهرستان از اول ماه مبارک رمضان در سه مرحله طراحی شد که تاکنون 2 مرحله آن در اول و نیمه ماه رمضان برگزار و مرحله سوم آن نیز بعد از عید فطر همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در مرحله سوم رزمایش نزدیک به 2 هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به همت قرارگاه مواسات شهرستان کنگان تهیه و در بین گروه‌های هدف توزیع می‌شود.

رئیس قرارگاه مواسات شهرستان کنگان اضافه کرد: درمرحله سوم رزمایش مساوات سپاه پاسداران، معاونت محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، منطقه ویژه انرژی پارس، منطقه پارس 2 کنگان، شرکت پترو پالایش، پایگاه‌های بسیج و خیران مشارکت دارند.

محمودی افزود: قرار است کمک‌های انجام شده از سوی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج در اختیار گروه‌های هدف قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: هدف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که قرار است برحسب نیاز جامعه تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است تا پایان مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان کنگان هشت هزار بسته معیشتی و چندصد بسته گوشت گرم و سرد در بین گروه‌های هدف توزیع شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان