میلان هم خواهان به خدمت گرفتن آزمون شد

تهران- ایرنا- طبق ادعای یک رسانه ایتالیایی باشگاه میلان از هفته آینده مذاکرات جدی را برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی باشگاه زنیت روسیه آغاز خواهد کرد.

میلان هم خواهان به خدمت گرفتن آزمون شد

سایت کالچو مرکاتو ایتالیا  با بیان اینکه میلان ایتالیا به جذب «سردار آزمون» مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه علاقه‌مند است، نوشت: «این فوتبالیست ایرانی دوست دارد پس از هشت سال روسیه را ترک کند تا یک تجربه حرفه‌ای جدید را امتحان کند. آزمون در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که از علاقه ناپولی برای به خدمت گرفتن خود باخبر است. سردار هدف «کریستیانو جیونتولی» مدیر ورزشی باشگاه ناپولی برای خط آتش این تیم است چرا که می‌تواند قدرت مضاعفی را به خط آتش ناپولی تزریق کند اما باشگاه زنیت روسیه هم به هیچ وجه قصد از دست دادن مهاجم ایرانی خود را ندارد چرا که او را یک سرمایه بزرگ برای خود می‌داند.

این در حالی است که برای جذب آزمون معامله با زنیت برای هیچکس آسان نخواهد بود چرا که ناپولی با صدای بلند و واضح به تیم‌های خواهان سردار اعلام کرده که پیشنهادهای زیر 30 میلیون یورو را برای فروش سردار بررسی نخواهد کرد. به هر حال این امکان وجود دارد که لوزانو مکزیکی جایش را به مهاجم ایرانی بدهد و سهمیه غیر اروپایی ناپولی با یک بازیکن ایرانی پر شود.

با این حال این رسانه فاش کرد که باشگاه میلان با مدیربرنامه‌های این بازیکن رابطه خوبی دارد و باشگاه ایتالیایی وضعیت آزمون را جویا شده است. اما به احتمال فراوان از هفته آینده مذاکرات جدی‌تری را جذب آزمون انجام خواهد داد.

البته این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که با توجه به مصدومیت «زلاتان ابراهیموویچ» و شرایط سنی این بازیکن، وضعیت ادامه همکاری او با روسونری‌ها در ابهام قرار گرفته است و صحبت‌هایی مبنی بر پیدا کردن جایگزین برای زلاتان مطرح می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان