فرایند تکمیل وتحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان  گفت: آن دسته از متقاضیان طرح اقدام ملی این استان که در مرحله اول و دوم نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند می‌توانند طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir  نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

فرایند تکمیل وتحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کردستان آغاز شد

محمد صدیق ثابتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به ادارات کل راه و شهرسازی  تحویل نداده‌اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده‌اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی  کردستان اضافه کرد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آنان اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

ثابتی یادآور شد: همچنین متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه 13 خردادماه تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثابتی افزود: ثبت‌نام وبارگذاری مدارک در سامانه به منزله تخصیص زمین یا واحد نیست و در ثبت نامی‌های مرحله دوم با توجه به محدودیت زمین بعداز پالایش از طریق قرعه کشی افراد واجدالشرایط مشخص خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان