کنار رفتن فرد معتمد شرکت اپلیکیشنی؛ اول مارکت پوست می‌اندازد؟!

کنار رفتن فرد معتمد شرکت اپلیکیشنی؛ اول مارکت پوست می‌اندازد؟!

بانی‌فیلم: شرکت اول مارکت که فعالیت خود را در حوزه اپلیکیشن از سال 1393 آغاز کرد یکی از اسپانسرهای مهم برنامه‌های تلویزیونی است. شرکتی که علاوه بر حضور مستمر در سرمایه‌گذاری برنامه‌های شبکه‌های صداوسیما، در زمینه ساخت و تولید فیلم هم فعالیت‌های متنوعی دارد.
مهران مدیری از برنامه‌سازان طرف توجه اول مارکت با تولید برنامه «دورهمی»، توانست فیلم سینمایی خود «ساعت5عصر»، را هم با پول این فروشگاه بزرگ اپلیکیشنی بسازد!
بر اساس اطلاعات سایت اول مارکت، فعالیت‌های این شرکت در سینما و تلویزیون به این شرح است:
برنامه: دورهمی / مجری: مهران مدیری / شبکه: نسیم
برنامه: حالا خورشید / مجری : رضا رشیدپور / شبکه : سه
برنامه: ویژه شب یلدا / مجری: فرزاد حسنی / شبکه: سه
فوتبال : دربی استقلال – پرسپولیس سال 95 / شبکه سه
برنامه: امروزی ها / مجری: پدرام کریمی / شبکه: یک
و همچنین اول مارکت در حوزه سینما، اسپانسر دو فیلم جهت اکران در سینماهای ایران بوده است که هر دو اثر، رکوردهای تاریخ سینمای ایران را در زمینه های مختلف ارتقاء داده است.
فیلم: نهنگ عنبر /یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران
فیلم: ساعت 5 عصر / شکستن همه رکوردهای روز اول اکران تاریخ سینمای ایران.
اول مارکت که در میان شرکت‌های هم‌ارز خود، بیشترین سهم را در «پول» گذاشتن در برنامه‌های تلویزیونی و سینما دارد در دوره جدید فعالیت‌اش تغییراتی عمده‌ای را ایجاد کرده که مهم‌ترین این تغییرات، کنار رفتن مصطفی احمدی رابط مالی و تهیه‌کننده معتمد اول مارکت است.
براساس شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم، مصطفی احمدی یکی از عوامل تصمیم گیر اول مارکت، که تا پیش از این علاوه بر حضور در پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی، تهیه‌کنندگی برخی از آثار مربوط به اول مارکت را هم برعهده داشت، بنا بر سیاست‌های جدید این شرکت، دیگر در برنامه «دورهمی» نیست و جای او را علی اوجی گرفته است!
این تغییر عمده اول مارکت در حوزه تلویزیون است اما در زمینه تولیدات سینمایی هم این شرکت اپلیکیشنی آدم‌های جدیدی را وارده کرده!
محمدرضا منصورى یکی از این تازه‌واردان به جمع معتمدان اول مارکت است!
منصوری که پیش از این به‌عنوان مدیر تولید با رضا میرکریمى همکاری داشت و در تولید فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی هم عملکردش مورد قبول دوستانش بوده، قرار است به عنوان تهیه‌کننده، فیلم جدید کارگردان «درخت گردو» را تولید کند. منصورى به عنوان عضو تازه وارد، فیلم جدید کمدى مهدویان را خواهد ساخت فیلمی که نقش اولش را رضا عطاران بازى خواهد کرد و البته اول مارکت هم سرمایه‌گذارش خواهد بود!
این تغییرات در اول مارکت برای سپردن مسئولیت تولیدات تلویزیونی و سینمایی به افرادی جدید، شاید به منزله نوعی پوست‌اندازی برای این شرکت سرمایه‌گذار باشد که دست‌ودل‌بازی‌اش در حوزه تولید زبانزد اهالی سینما و‌تلویزیون است!
در آینده باید منتظر شنیدن خبرهای متنوعی از سرمایه‌گذاری‌های بیشتر این شرکت متخصص در اپلیکیشن در حوزه تلویزیون و سینما باشیم!

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان