اتصال برق موجب تخریب خانه مسکونی در مهاباد شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: شعله‌های آتش ناشی از اتصال جریان برق موجب بروز حریق در طبقه زیرزمین یک منزل مسکونی شده و آن را تبدیل به خاکستر کرد.

اتصال برق موجب تخریب خانه مسکونی در مهاباد شد

رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در محله تپه «هما» روی داد و پس از اطلاع، بلافاصله ماموران ایستگاه آتش‌نشانی میدان استقلال به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: 2 اکیپ این سازمان با استفاده از تجهیزات لازم توانستند ضمن مهار آتش و ایمنی‌سازی محیط از سرایت آتش به واحدهای بالا و حوادث دیگر جلوگیری کنند.

وی علت این آتش سوزی را اتصال سیم برق دانست و گفت: در این عملیات یکی از آتش‌نشان این سازمان نیز دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی مهاباد با بیان اینکه این حادثه با حضور به‌موقع ماموران آتش‌نشانی تلفات جانی نداشت، اظهار کرد: با این وجود وسایل منزل بر اثر این آتش‌سوزی از بین رفته است.

وی از شهروندان خواست به محض خروج از منزل تمامی وسایل برقی به جز یخچال را از پریز برق بیرون بکشند تا احتمال آتش‌سوزی کمتر شود.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 50 مورد مورد آتش‌سوزی در مهاباد ثبت و مهار شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان