قسمت دوم سونیک در راه است

شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و هولدینگ «سگا سامی» از برنامه‌هایشان برای ساخت دنباله فیلم کمدی-اکشن «سونیک خارپشت ۲۰۲۰» خبر دادند

قسمت دوم سونیک در راه است

شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و هولدینگ «سگا سامی» از برنامه‌هایشان برای ساخت دنباله فیلم کمدی-اکشن «سونیک خارپشت 2020» خبر دادند.
به گزارش ایرنا به نفل از ورایتی، جف فاولر کارگردانی و پت کیسی و جاش میلر فیلم‌نامه‌نویسی قسمت دوم سونیک خارپشت را برعهده خواهند داشت اما از آنجایی که پروژه ساخت این فیلم در مراحل مقدماتی است، هنوز درباره تیم بازیگران و زمان آغاز تولید تصمیمی گرفته نشده است.

سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) فیلمی سینمایی در ژانر کمدی اکشن ماجراجویی است که با الهام از یک بازی رایانه‌ای به کارگردانی جف فاولر ساخته شد. قسمت اول این فیلم که در 14 فوریه سال 2020 (25 بهمن 98) اکران شد، داستان خارپشتی فرازمینی با سرعت مافوق صوت را روایت می‌کند که به زمین آمده و پس از آشنایی با پلیسی به نام تام (جیمز مارسدن)، برای حفاظت از زمین در برابر دکتر رباتنیک (جیم کری) خبیث با وی متحد می‌شود.

سونیک به محض اکران در بین فیلم‌هایی که از روی بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند، از لحاظ بالاترین فروش در هفته نخست نمایش، اول شد. این فیلم پرطرفدار همچنین از جمله فیلم‌هایی بود که به خاطر شیوع کرونا زودتر از موعد مقرر به شبکه نمایش خانگی آمد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان