استاندار :

شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت سفید و زرد کرونایی قرار دارند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت:وضعیت کرونا در سه شهرستان این استان سفید  و در پنج شهرستان زرد است.

شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت سفید و زرد کرونایی قرار دارند

علیرضا آشناگر روز شنبه پس از حضور ویدئو کنفرانسی در ستاد ملی مقابله با کرونا به رسانه ها اعلام کرد: اکنون شهرستان‌های شاهرود، آرادان و میامی در بحث شیوع کرونا در مرحله سفید قرار دارند و وضعیت بقیه شهرستان‌های استان زرد است.
وی خاطر نشان کرد: امید است با همراهی مردم، برنامه‌های کنترل شیوع کرونا ویروس در استان سمنان باثبات‌تر اجرا شود و شهرستان‌ هایی که در وضعیت زرد قرار دارند، به زودی در وضعیت سفید قرار گیرند.
آشناگر بیان کرد: در این نشست برای برداشتن محدودیت زمانی فعالیت پاساژها و مجتمع‌های تجاری تصمیم‌گیری و این محدودیت برداشته شد.
استاندار سمنان گفت: بنا شد در ارتباط با بازگشایی 24 ساعته صحن اماکن مقدسه با اتخاذ رویکردهای کارشناسی در جلسات بعدی تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به یکی از مصوبات نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این نشست، نماز جماعت در تمامی مساجد کشور و استان سمنان اقامه می‌شود.

وی گفت: با تصویب ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا، اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد مناطق شهری و روستایی برقرارمی‌شود و برپایی نمازهای یومیه دایر است.

طبق اعلام ظهر دیروز رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون 146 هزار و 668 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 50 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 7 هزار و 677 نفر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان