بوکسور پیشکسوت گیلانی قهرمان آسیا درگذشت

رشت - ایرنا - کریم صمدی صیاد پیشکسوت رشته مشتزنی گیلان و دارنده مقام قهرمانی آسیا به دیار باقی شتافت.

بوکسور پیشکسوت گیلانی قهرمان آسیا درگذشت

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحوم صمدی پیشکسوت ورزش مشتزنی گیلان به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: این پیشکسوت رشته مشتزنی استان گیلان که چند سال پیش نیز به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود ، به دلیل بیماری درگذشت.

وی ادامه داد: مرحوم صمدی پیشکسوت ارزنده و با اخلاق،طی سالها کوشش در پرورش و تعالی ورزش استان نقشی انکار ناپذیر داشت و در فقدان خود جامعه ورزش شهرستان بندر انزلی و استان گیلان را داغدار کرد .

وی بیان کرد: جامعه ورزش گیلان و اداره ورزش وجوانان این استان نیز ، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان و ورزش گیلان به خصوص ورزش مشتزنی تسلیت گفته و برای عموم بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال درخواست داریم .

کریم صمدی صیاد متولد 1335 اهل شهرستان بندرانزلی سابقه دو سال بازی در تیم ملوان را نیز دارد . وی زیر نظر مظفر و کمال مسافری به ورزش مشتزنی پرداخت و عناوین قهرمانی مختلفی را نیز کسب کرد.

مرحوم صمدی صیاد در دوران ورزشی خود قهرمانی آموزشگاه های کشور در سال 1351، نایب قهرمانی رقابتهای مشتزنی کشور در سالهای 1354 و 1355 و عنوان قهرمانی مسابقات مشتزنی آسیا را در سال 1356 کسب کرد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان