میلیون میلیون گل رز، مهریه سرگردان در کرمان +ویدئو، عکس

ماجرای یک میلیون گل رزی که به عنوان مهریه تعیین و خریداری شده بود مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

میلیون میلیون گل رز، مهریه سرگردان در کرمان +ویدئو، عکس

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای یک میلیون شاخه گل رز و کامیون‌های پر از گل، مهریه‌ی بانویی است که پس از جدا شدن از همسرش آن را مطالبه کرده و این روزها در فضای مجازی از آن بسیار نقل می‌شود. در حالی که گفته می‌شود این گل‌ها در گلزار شهدای شهر کرمان خالی شد اما پذیرش یک میلیون شاخه گل رز از سوی بنیاد شهدا تکذیب شد و احمد گروهی مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان در گفتگویی در این خصوص گفت: این گل‌ها از طرف بنیاد شهدا پذیرفته نشد و تنها چند گل را به عنوان تبرک در گلزار بر روی سنگ مطهر شهدای گلزار قرار داده شد.

مسئول روابط عمومی معراج الشهدای کرمان نیز در این رابطه عنوان کرد: از میان یک میلیون گل رز، 50 هزار گل را برای تقسیم میان کودکان کار، بهزیستی، خانه سالمندان، پزشکان و اداره زندان‌ها پذیرفتیم و باقی مانده آن‌ها از میان 50 هزار گل رز ،جهت استفاده از گرد این گل‌ها برای خشک کردن، برنامه‌ریزی شد و از آنجایی که 950 هزار گل رز باقی مانده توسط این خانم به عنوان مهریه پذیرفته نشد از این رو همسر سابق او تصمیم می‌گیرد که گل‌ها را به کارخانه عرقگیری بردسیر ببرد و عصاره‌شان گرفته شود تا هزینه حاصل از این کار تقدیم به ستاد دیه استان کرمان شود و 3 نفر که بابت مهریه در زندان هستند، آزاد شوند.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

کاربران بسیاری با دیدگاه‌های متفاوت درباره رسم مهریه و مهریه‌های عجیب و غریب اظهارنظر می‌کنند. گروهی از کاربران معتقدند اگر این بانو مهریه خود را طلب کرده است پس می‌بایست آن را تحویل می‌گرفت نه اینکه آن را پس دهد. برخی نیز معتقدند باید جلوی این مهریه‌های نامتعارف و نامعقول گرفته شود و اجازه ثبت در دفاتر ازدواج داده نشود. برخی دیگر این اتفاق را نتیجه نگاه داد و ستدی در جامعه می‌دانند. گروهی از کاربران نیز از این اتفاق با نام جاهلیت مدرن یاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که ای کاش هزینه یک میلیون شاخه گل رز برای امور خیریه و شاد کردن دل نیازمندان در نظر گرفته می‌شد.
کاربرانی نیز این را نمونه بارز یکی از حقوق زنان می‌دانند که به آن تحویل داده شد. این کاربران عنوان می‌کنند گاهی چند کامیون شاخه گل نیز نمی‌تواند نشانه محبت باشد و خوشبختی بیاورد. گروهی از کاربران با تحسین این مرد که مهریه را مطابق چیزی که قبلا خانم تحویل داده بود تهیه و پرداخت کرد عنوان می‌کنند او طمع همسر سابقش را ناکام گذاشت چرا که او در انتظار پول یک میلیون شاخه گل رز بود نه خود گل‌ها.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان