موزه‌ها در تعطیلات این هفته باز یا تعطیل هستند؟

تهران-ایرنا- مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: موزه‌های این وزارتخانه در روز چهاردهم خرداد تعطیل و برای روز پانزدهم خرداد باز و آماده پذیرش بازدیدکنندگان هستند.

موزه‌ها در تعطیلات این هفته باز یا تعطیل هستند؟

محمدرضا کارگر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این خبر گفت: موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی این هفته تنها در روز چهاردهم خردادماه به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) تعطیل است و در بقیه روزها با رعایت شیوه نامه کرونا آماده پذیرش علاقمندان میراث فرهنگی کشور هستند.

براساس بخشنامه ابلاغی وزارت میراث فرهنگی به موزه‌های زیر نظر این وزارتخانه تعطیلی هفتگی موزه‌ها و اماکن تاریخی لغو و اعلام شده بود فقط 6 روز از سال موزه‌ها تعطیل می‌شوند.

در آن بخشنامه موزه‌ها، کاخ موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی در روزهای 14 خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و بیست‌وهشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل اعلام شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان