استقبال ویژه جوانان کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از طرح راهکار حفظ

طرح حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «راهکار حفظ»، ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که مورد استقبال گسترده نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

استقبال ویژه جوانان کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از طرح راهکار حفظ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، طرح مجازی «راهکار حفظ»، یکی از ویژه برنامه های است که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و ویژه اعضای کانون های مساجد سطح استان در حال برگزاری است. 

در ادامه برگزاری طرح حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «راهکار حفظ» به تفسیر آیه 14 سوره علق پرداخته شده است.

این طرح که با استقبال گسترده جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همراه شده است در قالب طرح مسجد محور «راهکار» همچنان در حال برگزاری است. 

آشنایی هرچه بیشتر بچه های مسجد با معارف قرآنی و تشویق و ترغیب اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به حفظ آیات الهی از اهداف طرح حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «راهکار حفظ» است.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری می توانند برای شرکت در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «راهکار حفظ» عضو کانال پیام رسان گپ به آدرس gap.im/rahkarhefz شوند.

شنبه هر هفته آیه ای جهت حفظ موضوعی، روز دوشنبه تفسیر آیه و روز چهارشنبه پست آموزشی در خصوص ارائه راهکار مناسب برای حفظ آسان آیات قرآن در کانال پیام رسان گپ به آدرس gap.im/rahkarhefz بارگذاری می شود.

خاطر نشان می شود: پیج اینستاگرامی طرح مجازی «راهکار حفظ» به آدرس rahkarhefzchb@ نیز برای درج اطلاعات این طرح توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان