اطلس سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی تهیه می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اطلس سرمایه‌گذاری این استان با توجه به منابع و نقشه‌های مناطق مختلف تهیه می‌شود زیرا این امر اهمیت بالایی در راستای توسعه استان دارد.

اطلس سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی تهیه می‌شود

بهنام شهدی روز شنبه در پنجمین جلسه مرکز سرمایه‌گذاری و اولین جلسه گروه کاری کسب و کار و سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی افزود: طبق اطلاعات این اطلس، مناطق و اراضی ملی قابل واگذاری برای سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف استان  شناسایی می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف این اطلاعات به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی معرفی می‌شوند.

وی، اهلیت افراد در حوزه تجربه، تخصص و تمکن مالی را در حوزه سرمایه گذاری مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ضروری است برای موفقیت طرح‌های اقتصادی و جلوگیری از بروز مشکلات در روند اجرای این طرح‌ها، دستگاه های متولی در مدت کوتاه شرایط و امکانات سرمایه گذاران را مورد بررسی و اعتبار سنجی قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:  در صورت داشتن شرایط لازم به ویژه تمکن مالی، سرمایه گذاران برای ادامه روند سرمایه گذاری در استان معرفی شوند.

شهدی افزود: این حرکت اقتصادی بسیار پویا می‌تواند استفاده خوبی برای استان داشته باشد و برای معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل و ظرفیت اقتصادی استان برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

به گزارش ایرنا در این جلسه مسائل و مشکلات روند احداث تله کابین در ارومیه مورد بحث و برسی قرار گرفت.

طی یک سال گذشته برنامه ریزی های ویژه ای برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در آذربایجان غربی انجام و بیش از 100 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان جذب شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان