۵ میدان میوه و تره بار تا پایان سال در مرکز پایتخت ایجاد می شود

تهران - ایرنا - شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: ۵ میدان میوه و تره بار تا پایان سال در محله های مرکزی شهر تهران راه اندازی می شوند.

5 میدان میوه و تره بار تا پایان سال در مرکز پایتخت ایجاد می شود

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 11، «نصراله آبادیان» افزود: در حال حاضر از بین 17 محله این منطقه، فقط 6 محله دارای میدان میوه و تره بار هستند و 11محله فاقد میدان است که با پیگیری های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه و شناسایی املاک واجد شرایط، 5 محل برای ساخت بازار میوه و تره بار تعیین شد.

وی گفت: طی صورتجلسه ای با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران این زمین ها برای تجهیز و راه اندازی در اختیار سازمان قرار گرفت.

آبادیان تاکید کرد که این بازارهای میوه و تره بار در محله های پر جمعیت منطقه شامل محله انقلاب، حر، راه آهن، انبار نفت و سلامت راه اندازی خواهند شد و با بهره برداری از آن ها بیش از 90درصد افزایش سرانه در این بخش خواهیم داشت.

شهردار منطقه 11 تهران، یادآور شد: در حال حاضر سازمان میادین در حال تهیه نقشه های معماری و انتخاب پیمانکار برای دو میدان میوه و تره بار هستند و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1399 این پنج بازار آماده بهره برداری می شوند که مجموع بازارهای میوه و تره بار فعال در بخش مرکزی شهر تهران به تعداد 11 بازار می رسد.

منطقه 11 شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود.
 

شهر تهران بیش از 250 میدان میوه و تره بار فعال داد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان