خیرین ۱۶ میلیارد ریال به کمیته امداد دیواندره کمک کردند

سنندج - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره از مساعدت ۱۶ میلیارد ریالی خیرین از مخل زکات فطریه و مرکز نیکو کاری برای بهره‌مندی مددجویان این کمیته خبر داد.

خیرین 16 میلیارد ریال به کمیته امداد دیواندره کمک کردند

محمد ایازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال 99 جهت حمایت از فرزندان ایتام و محسنین 500 نفر حامی جدید جذب کمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره شده و تعداد38 یتیم شناسای و پذیرش شده‌اند.

وی افزود : در طول روزهای کرونایی  یک هزار و 961 سبد غذایی، 829 بسته بهداشتی  میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد یک هزار و 961 بسته سبد کالا (بسته غذایی) در ماه مبارک رمضان میان مددجویان دیواندره‌ای در درب منزل با حفظ کرامت آنها توزیع شد افزود: ارزش ریالی این بسته ها، چهار میلیارد و 770 میلیون ریال بوده که میانگین ریالی هر بسته نیز سه میلیون ریال است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره به توزیع 829 بسته بهداشتی در میان مددجویان دیواندره ای اشاره کرد و یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها، بیش از 2 میلیارد و 90 میلیون ریال برآورد شده است.

ایازی همچنین از توزیع تعداد یک هزار و پرس غذای گرم در بین مددجویان این اداره برای افطاری با صرف هزینه 170 میلیون ریالی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: کل این مبلغ توسط خیرین شهرستانی، استانی و کشوری تامین شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در 85کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان