اطری: دوبنده تیم ملی را نخریده‌ام؛ باید خیلی تلاش کنم/ برای رسیدن به هدفم کوتاه نمی‌آیم

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ گفت: به هرحال انتخابی گذاشته‌اند و من هم باید کشتی بگیرم، این جایگاه را نخریده‌ام که فکر کنم تا ابد برای من است.

اطری: دوبنده تیم ملی را نخریده‌ام؛ باید خیلی تلاش کنم/ برای رسیدن به هدفم کوتاه نمی‌آیم

رضا اطری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیگیری تمریناتش در این روزها اظهار داشت: هر روز تمرین می‌کنم، گاهی روزی یک بار و گاهی هم دوبار. هفته‌ای سه جلسه هم حتما تمرین کشتی دارم. تمرین را اصلا رها نکردم.

وی در مورد اینکه آیا تعویق یک ساله المپیک انگیزه‌اش برای شرکت در این مسابقات را کاهش داده است؟، گفت: به هرحال اتفاقی است که برای همه رخ داده، تمرینات همه کم شده و مسابقات تعطیل شده است. من کوتاه نمی‌آیم، هر چیزی هم بشود باید تلاش و تمرین کنم و به فکر مسابقات پیش رو باشم.

اطری که در مسابقات جهانی 2019 سهمیه وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو را به دست آورد، در مورد چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: به هرحال انتخابی گذاشته‌اند، من هم باید کشتی بگیرم. این جایگاه را نخریده‌ام که فکر کنم تا ابد برای من است. برای به دست آوردن دوباره دوبنده تیم ملی باید تمرین کنم و مسابقه بدهم. اینطور که متوجه شدم، با توجه به اینکه سهمیه المپیک گرفته‌ام، لازم نیست در قهرمان کشوری کشتی بگیرم و ظاهرا باید استارت کارم را از جام بین المللی تختی بزنم.

این کشتی گیر مازندرانی در خاتمه تاکید کرد: من در هر رقابتی که لازم باشد، شرکت می‌کنم، همه چیز دست کادرفنی تیم ملی است و من هم سرباز هستم. هر کاری بگویند اطاعت می‌کنم چون آنها صلاح تیم ملی را می‌خواهند و می‌دانند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان