دادگستری قزوین درباره کلیپ "داستان یک تهمت" بیانیه صادر کرد

قزوین - ایرنا - روابط عمومی دادگستری استان قزوین با صدور بیانیه‌ای درباره انتشار کلیپ "داستان یک تهمت" گفت: پرونده تغییر کاربری اراضی منطقه هفت سنگان قزوین در تهران در حال بررسی و صدور رای مقتضی است.

دادگستری قزوین درباره کلیپ "داستان یک تهمت" بیانیه صادر کرد

در این بیانیه که روز شنبه به ایرنا ارسال شده، آمده است: در راستای انتشار ویدیوی "داستان یک تهمت" در مورد اراضی هفت سنگان قزوین، روابط ‌عمومی دادگستری کل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد مطلبی که در پایان قسمت دوم کلیپ به حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رییس‌ کل دادگستری استان، مبنی بر احراز نشدن تخلف در قضیه هفت سنگان نسبت داده شده، بدون توجه به نامه اصلاحی در همان روز خطاب به وزیر محترم مسکن و شهرسازی در آبان سال 1396 بوده است.
در این نامه اعلام گردیده است: با توجه به مستندات موجود در آن مقطع زمانی در دادگستری استان فعلاً تخلفی به نظر نمی‌رسد و ایشان متعاقباً پس از تحقیقات لازم طی نامه‌ای به ریاست قوه قضاییه با توجه به اسناد و مدارک دوطرف پیشنهاد دادند در صورت موافقت دستور فرمایند پرونده در تهران مورد رسیدگی قرار گیرد.
این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و جهت رسیدگی به پرونده، قاضی ویژه تعیین گردید و دادگاه جلسات متعددی برگزار کرد که بر اساس مستندات قانونی رای مقتضی صادر خواهد شد و رای دادگاه برای همه فصل ‌الخطاب خواهد بود.
طی سال‌های گذشته در خصوص تغییر کاربری 25 هکتار زمین کشاورزی به مسکونی در منطقه هفت سنگان از طریق برخی مسوولان و رسانه‌های استان مطالبی مطرح شده بود.
در این کلیپ که با عنوان داستان یک تهمت منتشر شده حقایق هفت سنگان از زبان اسناد از سال 1353 تا 1393 تشریح گردیده و موضوع تغییر غیرقانونی کاربری این اراضی رد شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان