گام سوم همدلی مردم حاجی‌آباد با توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی

بندرعباس- ایرنا- سومین رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان حاجی‌آباد با توزیع یک‌هزار و۵۰۰بسته مواد غذایی بین نیازمندان انجام شد.

گام سوم همدلی مردم حاجی‌آباد با توزیع 1500 بسته غذایی

فرمانده سپاه شهرستان حاجی‌آباد گفت: این دوره از طرح مواسات با کمک ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد علوی و خیران شهرستان انجام شده است.

محمد میرزاده روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای اجرای طرح مواسات و همدلی در حاجی‌آباد تاکنون هفت هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در سطح شهر و روستا توزیع شده است.

وی ادامه داد: 3 هزار و 500بسته از این کمک‌ها و بسته‌های مواد غذایی با کمک موسسات خیریه و بقیه توسط مردم تامین شده است.  

فرمانده سپاه حاجی‌آباد عنوان کرد: با توجه به اولویت‌بندی جامعه هدف، تمامی اولویت‌ها از جمله دهستان کوشاه احمدی با مشارکت بنیاد علوی به طور کامل پوشش داده شده است.

میرزاده، جمعیت کوهشاه احمدی را یک‌هزار و 700خانوار عنوان کرد که تمامی این خانوارها از این طرح به طور کامل بهره‌مند شده‌اند.

وی، طرح موسات را یک طرح ماندگار نامید که تا پایان نابودی کرونا با مشارکت کمیته امداد، خیران و نهادهای مردمی اجرای این مهم در شهرستان با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه حاجی‌آباد توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق درگیر با بیماری کرونا از جمله طاشکوییه، محمدآباد و آشکارا را از دیگر فعالیت‌های موثر در راستای طرح مواسات و همدلی در این شهرستان نام برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان