دوربین صداوسیما، سرپرستارِ بیمارستان مسیح دانشوری را سوژه کرد

دوربین شبکه تلویزیونی العالم، یک شیفت کاری آمنه آنتوتن، سرپرستار بیمارستان مسیح دانشوری را که برای خدمت به بیماران کرونایی، برگزاری جشن ازدواج خود را به تاخیر انداخته و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، به تصویر می‌کشد.

دوربین صداوسیما، سرپرستارِ بیمارستان مسیح دانشوری را سوژه کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دوربین شبکه تلویزیونی العالم، یک شیفت کاری آمنه آنتوتن، سرپرستار بیمارستان مسیح دانشوری را که برای خدمت به بیماران کرونایی، برگزاری جشن ازدواج خود را به تأخیر انداخته و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، به تصویر می‌کشد.  این بار عوامل تولید شبکه العالم به سراغ آمنه آنتوتن، سرپرستار بخش 3 بیمارستان مسیح دانشوری رفتند و یک شیف کاری وی را در شرایط بسیار سخت و خطرناک ویروس کرونا  گزارش خواهند کرد.

او به جهت شرایط بحرانی شیوع کرونا و رسالت خدمت‌رسانی به بیماران، نه تنها حاضر به ترک پست کاری خود نشده بلکه جشن ازدواج خود را به تعویق انداخته و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. 

در این مستند بدان توجه داده خواهد شد که وی درشرایط بحرانی در عین صبر و بردباری وضعیت  بسیار آرام و صمیمی با همکاران خود برقرار کرده و تصاویر زیبایی از آن وضعیت سخت خلق می‌کند.

آنتوتن می‌گوید که از تقدیر رهبر معظم انقلاب شوکه شده و در آن لحظات، حس غرور دلچسبی به وی دست داده که مورد عنایت رهبر خود قرار گرفته است. 

شرایط سخت و خطرناک کادر پرستاران و پزشکان خدوم کشور در این بیمارستان برای عوامل تولید این مستند نیز ملموس بوده و حس ایثار و فداکاری آنان را به مخاطب نیز انتقال خواهد داد، چنانچه در هنگام ضبط این مستند، تصویر بردار شبکه العالم نیز با قرار گرفتن در محیط آلوده و خطرناک بیمارستان، درگیر ویروس کرونا شده و به مدت سه هفته بستری شده است. 

"نفس" به تهیه‌کنندگی حمزه علیرضایی، تصویربرداری اصغر عزیزی و صدابرداری مهدی محمدی، 11 خرداد ساعت 22 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان