تریپیر: مدیران تاتنهام نمی‌گذاشتند جراحی کنم!/ هیچ‌کس بهتر از سیمئونه نمی‌‌‌تواند دفاع کردن را آموزش دهد

مدافع تیم فوتبال اتلتیکو مادرید مدعی شد که مدیران تیم سابقش به او اجازه نمی‌دادند عمل جراحی که برای برطرف کردن مصدومیتش نیاز بود را انجام دهد.

تریپیر: مدیران تاتنهام نمی‌گذاشتند جراحی کنم!/ هیچ‌کس بهتر از سیمئونه نمی‌‌‌تواند دفاع کردن را آموزش دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایران تریپیه می‌گوید از مدت‌ها پیش درگیر مصدومیتی بود که در نهایت زمستان سال گذشته برای مداوای آن مجبور شد زیر تیغ جراحان برود. مشکل او یک درد مزمن از ناحیه کشاله ران بود که در زمان حضورش در تاتنهام هم از آن رنج می‌برد. از اقبال بلند تریپیر، دوره ریکاوری او پس از عمل جراحی با تعطیلی لیگ‌ها به خاطر شیوع کرونا مصادف شد و به این ترتیب او در دو ماه ژانویه و فوریه تنها 7 بازی تیمش را از دست داد و حالا دوباره در تمرینات شرکت می‌کند و آماده از سر گرفتن فصل شده است.

تریپیر 29 ساله که تابستان سال گذشته با قراردادی 20 میلیون پوندی به اتلتیکومادرید پیوست و در این فصل در تمامی رقابت‌ها هم 26 بازی برای این تیم انجام داده است، به نشریه میرر انگلیس گفت: بدون شک من احساس می‌کنم که الان نسبت به فصل گذشته در تاتنهام، بازیکن بهتری هستم. فصل پیش روزهای سختی را سپری می‌کردم چون مصدومیت‌هایی داشتم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم چون همان موقع هم این موضوع را از کسی پنهان نمی‌کردم اما چندین ماه من از ناحیه لگن و کشاله ران احساس درد می‌کردم اما در نهایت ماه ژانویه و در تعطیلات زمستانی در اسپانیا عمل جراحی شدم.

مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید افزود: با توجه به وقفه‌ای که به خاطر شیوع کرونا به وجود آمد و نزدیک بودن آن به عمل جراحی‌ام، من فقط چند هفته خانه‌نشین بودم و الان احساس به مراتب بهتری دارم. باید سال گذشته عمل می‌شدم اما در تاتنهام یکسری‌ها نمی‌گذاشتند که من این کار را انجام دهم. به همین دلیل من فصل گذشته مشکلات فراوانی داشتم که روی عملکردم هم تأثیر گذاشته بود. این فصل اما دیگر به جایی رسیدم که چاره‌ای جز عمل جراحی برایم باقی نماند، هر چند باید فصل پیش این کار را انجام می‌دادم. به هر حال دیگر همه چیز گذشته و من من نمی‌خواهم دوباره آنها را مرور کنم.

تریپیر با ابراز رضایت از انتخابش برای پیوستن به اتلتیکومادرید افزود: من کاملاً‌ از وضعیتم راضی هستم و این برایم مهمترین چیز است. فرهنگ و فوتبال اسپانیا خیلی با انگلیس فرق دارد. لالیگا کاملاً با لیگ برتر متفاوت است. من باید قابلیت‌های تدافعی‌ام را تقویت می‌کردم و این همان چیزی بود که من فصل گذشته هم به آن اذعان داشتم. می‌دانم که برای انجام این کار هم هیچ کسی بهتر از سیمونه نمی‌تواند به من درس بدهد. جو تیم‌مان عالی است. بازی کردن برای سیمونه واقعاً لذتبخش است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان