حمله به رستوران‌ها توسط برخی معترضان آمریکایی

شب گذشته در جریان اعتراضات به قتل جورج فلوید، گروهی از معترضان به رستوران‌هایی در شهر لس‌آنجلس هجوم بردند و مواد غذایی این مراکز را به غارت بردند.


به گزارش تابناک به نقل از فارس، در جریان اعتراضات به کشته شدن «جورج فلوید»، در مینیاپولیس که بی‌رحمانه به دست پلیس آمریکا کشته شد، برخی از معترضان در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا، شنبه شب (به وقت محلی) به رستوران‌های این شهر هجوم آوردند و مواد غذایی آنها را به غارت بردند.

به نوشته پایگاه لس‌آنجلس تایمز، برخی از رستوران‌ها در شهر لس‌آنجلس که به تازگی، بعد از پایان یافتن محدودیت‌های مربوط به کرونا، بازگشایی شده بودند، مجبور شدند به دلیل هجوم برخی معترضان همچنان بسته بمانند.

بر اساس این گزارش به رستوران‌های بسیاری در این شهر حمله شده و مواد غذایی آنان نیز به غارت برده شده است. به نوشته لس‌آنجلس تایمز حتی برخی از این رستوران‌ها نیز ویران شده‌اند.

بامداد امروز (یکشنبه)، شیشه‌های شکسته شده یکی از رستوران‌های ایتالیایی در این شهر نیز به میانه‌های خیابان ریخته شده و همزمان نیز برخی از معترضان در مقابل رستوران‌های این شهر تجمع کرده‌ بودند.

صاحبان برخی از این رستوران‌ها عکس‌هایی از این ویرانی‌ها را در صفحات اینستاگرام خود گذاشتند و نوشتند: «جایگزین برای پنجره‌های ما وجود دارد، اما برای جورج فلوید جایگزین نیست.»

یکی از صاحبان همین رستوران‌ها نیز که بعد از ده هفته تعطیلی که قصد باز‌گشایی رستوران خود را داشت، گفت: «این هفته قرار بود، باز‌گشایی‌ها انجام شوند اما ما شاهد پایان یافتن زندگی یک فرد در مینیاپولیس هستیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان