این دو ضدعفونی کننده را نخرید

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: محلول ضدعفونی کننده سطوح با نام تجاری «تکنام» و محلول ضدعفونی کننده دست با نام تجاری «گل آرای» غیرقابل مصرف است.

به گزارش تابناک، فرزانه فرجیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: محلول ضدعفونی کننده سطوح با نام تجاری «تکنام» و محلول ضدعفونی کننده دست با نام تجاری «گل آرای» به دلیل عدم کسب مجوز و نداشتن پروانه بهداشتی ساخت غیرقابل مصرف است.

فرزانه فرجیان اظهارداشت: شهروندان برای حفظ سلامت و ایمنی خانواده خود مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز خود را حتما از داروخانه‌ها تهیه و در هنگام خرید نیز توجه کنند که محصول مربوطه دارای نشان سازمان غذا و دارو و پروانه ساخت باشد.

او افزود: با توجه به نیاز و تقاضای زیاد مردم ممکن است بخشی از اقلام تولید شده غیرمجاز در فروشگاه‌های نیز توزیع شده باشد از مردم درخواست می‌شود تا در این زمینه هوشیار باشند و هنگام خرید به مواردی مانند پروانه ساخت، شماره تلفن و آدرس تولیدکننده و تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: استفاده از محلول ضدعفونی کننده تقلبی برای مقابله با کرونا مشکلات جسمی و پوستی برای افراد به همراه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان