هدایت: انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارم/ فدراسیون گفت کاری از دست‌مان برنمی‌آید

مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با رئیس فدراسیون صحبت کردم، گفت در نمونه‌ات ماده ممنوعه دیده شده، در حالی که صلا چیزی استفاده نکرده‌ام.

هدایت: انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارم/ فدراسیون گفت کاری از دست‌مان برنمی‌آید

بهروز هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا با وجود گذشت بیش از سه ماه، هنوز رای مربوط به او پس از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش اعلام نشده، اظهار داشت: از چیزی خبر ندارم. فقط یک جلسه رفتم و دفاعیاتم را مطرح کردم. روز 21 اردیبهشت بود و بعد از آن هم خبری نشد.

وی در مورد اینکه در آن جلسه چه مسائلی را در دفاع از خود عنوان کرده، تصریح کرد: فقط گفتم که نه از آن ماده و نه هیچ ماده دیگری استفاده نکرده‌ام. چند روز بعد مسابقات آسیایی هم تست دادم. به آنها گفتم، اگر چیزی استفاده کرده باشم، در تست مجدد هم نشان می‌داد.

هدایت در مورد اینکه آیا تمریناتش را ادامه می‌دهد؟ گفت: می‌خواستم مدال آسیایی‌ام را بگیرم که بعد از کشتی با رستم آساکالوف به من گفتند تستت درآمده و باید کشتی بعدی را ببازی. این درحالی بود که در آستانه کسب مدال طلا بودم و مبارزه بعدی را باختم و این خیلی برایم ناراحت کننده بود. حالا دیگر تمرین نمی‌کنم و انگیزه‌ای ندارم.

این فرنگی کار در این خصوص که آیا صحبتی با فدراسیون کشتی داشته که رأیش چه زمانی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: بله با رئیس فدراسیون صحبت کردم، گفت کاری از دست من برنمی‌آید و گفته‌اند در نمونه‌ات ماده ممنوعه دیده شده، در حالیکه من اصلا هیچ چیزی استفاده نکرده‌ام.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان