رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از طرح توسعه دانشگاه تهران

نژاد بهرام آخرین جزئیات طرح توسعه دانشگاه تهران را تشریح کرد.

آخرین جزئیات از طرح توسعه دانشگاه تهران

زهرا نژاد بهرام رئیسه کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات طرح توسعه دانشگاه تهران با اشاره به این نکته که امروز نخستین جلسه سازمان نوسازی برای اعتراض مردمی به طرح توسعه دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در جلسه ای  جوانب امر سنجیده شد و پس از صحبت های فراوان تصمیم بر این شد تا یک هفته آینده طرح توسعه دانشگاه تهران تهیه و ارایه شود.

رئیسه کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که تا به امروز هیچ طرحی به دست ما نرسیده و ما آن را مشاهده نکردیم بیان کرد: در  جلسه قرار بر این شد تا در جلسه آینده تمام گزارش ها آماده و ارایه شود.

نژاد بهرام در پاسخ به این سوال که اعضای شرکت کننده در جلسه بررسی اعتراض به طرح توسعه دانشگاه تهران از چه نهاد هایی هستند گفت: نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، شورای شهر و دانشگاه تهران حضور داشتند.

او ادامه داد: نمایندگان دانشگاه تهران ادله خود را برای تهیه طرح توسعه دانشگاه تهران بیان کردند و باید به این نکته تاکید کنم که طرح توسعه دانشگاه تهران از سوی رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه تهران تهیه می شود.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: تلاش ما در مدیریت شهری این است که در طرح توسعه دانشگاه تهران حقوق شهروندان و ساکنان محدوده دانشگاه تهران رعایت شود.


بیشتر بخوانید:

تصویب کلیات لایحه تعیین چهارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون‌های داخلی مناطق

آخرین جزئیات از احداث میدانگاه امیر کبیر

احداث بوستان ارتش نتیجه تعامل فرا دستگاهی با مدیریت شهری


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان