۲۱۵ سایت تکنولوژی تلفن همراه در کردستان ارتقا یافت

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۲۱۵ سایت تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در استان ارتقا، نصب و راه‌اندازی شد.

215 سایت تکنولوژی تلفن همراه در کردستان ارتقا یافت

آزاد حکمت روز دوشنبه اظهار داشت: این اقدامات به منظور ارائه خدمات با کیفیت‌تر، جلب رضایت مشتریان و اصل مشتری مداری صورت گرفته و در 110 نقطه استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: از این آمار تعداد 19 سایت در شهرستان بانه، 16 سایت در بیجار، 22 سایت در دهگلان، 17 مورد در دیواندره و 19 سایت سروآباد، 18 مورد در سقز، 60 سایت در سنندج، 16 سایت در قروه، 15 مورد در کامیاران و 13 سایت نیز در مریوان هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: اهداف و استراتژی‌های این منطقه در خصوص ارتقا و راه اندازی سایت‌های دارای تکنولوژی 3Gو 4G تلفن همراه به طور کامل تحقق یافت.

حکمت به وجود بیش از 837 سایت تکنولوژی 3G و 4G در استان اشاره کرد و گفت: تمام سعی و تلاش این مجموعه حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات و محصولات نوین مخابراتی در سطح استان است.

وی وجود بسترهای مخابراتی در تمام حوزه‌ها بخصوص در حوزه تلفن همراه را عاملی برای کاهش هزینه، مدیریت زمان، انجام برخی از کارهای روزمره و اداری افراد عنوان کرد و افزود: آمار بهره گیری مشتریان از این بستر بیانگر این مهم بوده و این روند به سرعت در حال افزایش است.

در حال حاضر یک هزار و 601 روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره‌مند هستند و تعداد شماره‌های منصوبه تلفن ثابت در استان، بیش از  586 هزار فقره است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان