ویژه برنامه‌های رادیوهای استانی در ۱۴ و ۱۵ خرداد

ویژه‌برنامه‌های مختلفی به همت صدای مراکز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) از همه شبکه‌های استانی پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های رادیوهای استانی در 14 و 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله(ره)، ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» به همت صدای استان مرکزی تولید و از 33 شبکه استانی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

ارائه الگویی مناسب از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی امام راحل(ره) و بیان نمونه‌هایی از سبک زندنگی ایشان در گفت‌وگو با کارشناسان و بررسی تألیفات موجود در این حوزه، محور اصلی این برنامه است که چهاردهم خرداماه از ساعت 10 تا 12 از رادیو استان مرکزی برای همه شبکه‌های استانی پخش می‌شود.

از جمله بخش‌های برنامه «در سوگ آفتاب» می‌توان به بررسی سبک زندگی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با کارشناسی خسروی رئیس دانشگاه خمین و مؤلف چند اثر در خصوص زندگی امام راحل(ره)، خاطرات همراهان امام(ره) از اخلاق و منش جمعی ایشان از زبان آقایان هاشمی و مرادی، گفت‌وگو با شاعران و شعرخوانی با حضور شعرای استانی و ملی، گزارشی از بیت تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب در خمین و همچنین گزارش‌هایی از شهر مقدس قم و حرم امام خمینی(ره)، قرائت پیام آیت‌الله دری نجف‌آبادی، کتابشناسی امام خمینی(ره)، گزیده وصیت‌نامه سیاسی – الهی ایشان و ارتباط زنده با ترایانه‌سرایان و خوانندگان آهنگ‌های انقلابی اشاره کرد.

«حماسه ماندگار» در رادیو قم

صدای مرکز قم هم به همین مناسبت و با در نظر گرفتن سالروز قیام 15 خرداد 1342، ویژه برنامه «حماسه ماندگار» را روی آنتن می‌برد. این برنامه که قرار است به صورت زنده از 33 شبکه استانی پخش شود، از ساعت 10 پنجشنبه، پانزدهم خردادماه و همراه با بخش‌های متنوعی همچون بسته‌های صوتی شنیدنی از شاهدان عینی قیام 15 خرداد، مستندهایی کوتاه از رویدادهای آن روز تاریخی، کلام امام و رهبری با محور 15 خرداد، گزارشی از بیت قدیمی امام خمینی(ره) در قم و بسته روزشمار 15 خرداد 42 تا 18 فروردین 43 روی آنتن خواهد رفت.

علاوه بر این ویژه‌برنامه‌های صدای استان‌ها هم برای روزهای 14 و 15 خرداد شامل مستند «مرثیه آفتاب» (روایتی از زندگی حضرت امام خمینی(ره)) و برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگو محور در خصوص قیام 15 خرداد در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان