۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به درون کشور منتقل شد

با هدف تسریع در انتقال کالاهای اساسی مردم نیاز مردم به مبادی مصرف بیش از ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن انواع کالای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) بارگیری و به مقاصد درون سرزمینی ارسال شد.

3 میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به درون کشور منتقل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، 11 خرداد عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تخلیه بیش از 3 میلیون و 748 هزار و 455 تن  انواع کالاهای اساسی در دوماهه سال جاری بیان داشت: به منظور پایدار زنجیره تأمین کالای اساسی و با هم‌افزایی بین بخشی در روند تسریع خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره)، افزون بر 2 میلیون و 177 هزار تن از طریق ناوگان جاده ای به سایر نقاط کشور ارسال شده که رشدی 21 درصدی  نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

دریس، ذرت، کنجاله سویا، شکر، گندم، دانه روغنی و روغن خوراکی را به ترتیب از عمده ترین کالاهای اساسی برشمرد که در این بازه زمانی تخلیه و بارگیری شده‌اند.

یادآور می شود بندرامام خمینی(ره) نخستین شهر لجستیکی غلات و کالاهای اساسی در کشور است که سالانه بیش از شش میلیون تن از کالاهای اساسی مورد نیاز مصرف کنندگان در آن تخلیه و بارگیری می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان