رسانه آمریکایی: ترامپ باید ساکت شود

تهران- ایرنا- مقامات جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی به صورت مشترک اظهارنظرها و توئیت‌های دونالد ترامپ را در شرایط کنونی آمریکا غیرسازنده خوانده و چاره کار را ساکت ماندن رییس جمهوری اعلام کردند.

رسانه آمریکایی: ترامپ باید ساکت شود

شبکه خبری آمریکایی ان بی‌سی نیوز روز دوشنبه در گزارشی با عنوان «قانونگذاران می‌گویند اظهارنظرهای ترامپ تنها وضعیت را بدتر می‌کند، او تنها باید دست از حرف زدن بردارد» نوشت: مقامات دموکرات و جمهوری خواه آمریکا دیروز یکشنبه اعلام کردند که توئیت‌های التهابی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص اعترضات سراسری بی‌فایده است.  

«کیوشا لانس باتمس» شهردار دموکرات آتلانتا مرکز ایالت جورجیا در این خصوص به سی ان ان گفت ترامپ باید دست از حرف زدن بردارد.

باتمس ضمن آنکه اعتراضات اخیر را مشابه ماجرای شارلوتزویل (تجمع یک گروه از راست گرایان افراطی در شهر «شارلوتزویل» در ایالت ویرجینیا در واکنش به برداشته شدن مجسمه‌های ژنرال‌های طرفدار بردهداری و حضور مخالفان گروه‌های نژادپرستی در تابستان 1396 به درگیری، تنش کشته و زخمی شدن بسیاری انجامید. به گونه‌ای که فرماندار این ایالت، اعلام وضعیت اضطراری کرد) دانست، تاکید کرد اظهارنظرهای ترامپ تنها به وضعیت پرتنش کنونی دامن می‌زند. گاهی باید ساکت بود و من امیدوارم که او (ترامپ) ساکت شود.  

«تیم اسکات» سناتور جمهوری خواه هم دیروز یکشنبه در گفت و گو با فاکس نیوز توئیت های ترامپ را درخصوص شرایط کنونی آمریکا غیرسازنده توصیف کرد.  

اسکات تنها جمهوریخواه سیاه پوست سنا، روز شنبه با رییس جمهوری در مورد پیامدهای رویکرد وی در مورد مرگ جورج فلوید، مرد سیاهپوست 46 ساله به دست افسران پلیس مینیاپولیس گفت وگو کرد.  

اسکات در خصوص دیدارش با ترامپ گفت: من به او گفتم که چگونه باید با تمرکز بر روی مساله قتل فلوید بتوانیم وضعیت کنونی را آرام کنیم.  

در پی کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست 46 ساله بدست افسر پلیس سفیدپوست مینیاپولیس، اعتراضاتی در این بزرگترین شهر ایالت مینه سوتا آغاز شد و اکنون با گذشت 6 روز، اعتراضات در سراسر آمریکا گسترش پیدا کرده به گونه‌ای که در بیش از 40 شهر این کشور اعلام حکومت نظامی شده و گارد ملی هم برای سرکوب اعترضات وارد میدان شده است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان