حضور ورزشکار مراغه‌ای در دوره مربیگری آنلاین سپک تاکرای آسیا

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مراغه از حضور غلامرضا عبدی ورزشکار مراغه‌ای در نخستین دوره مربیگری آنلاین سطح یک سپک تاکرای آسیا خبر داد.

حضور  ورزشکار مراغه‌ای در دوره مربیگری آنلاین سپک تاکرای آسیا

مهدی نوایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره مربیگری آنلاین سطح یک سپک تاکرای آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در حال برگزاری است و غلامرضا عبدی سرپرست تیم های ملی سپک تاکرای کشورمان در این دوره حضور یافته است.

وی افزود: این دوره از کلاس ها بین تمام کشورهای آسیایی که در رشته سپک تاکرا فعالیت می‌کنند برگزار می شود و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده چندین ورزشکار نیز از از کشورهای غیر آسیایی همچون کلمبیا، آرژانتین، لهستان، صربستان و ترکیه در این دوره حضور دارند.
نوایی افزود: این دوره از کلاس ها به مدت 2 هفته برگزار می شود و در حال حاضر قسمتی از کلاس ها آغاز شده و هر روز ورزشکاران به مدت بیش از هشت ساعت به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت می کنند.
وی گفت: در این دوره اساتیدی از کشورهای فیلیپین، اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور و هندوستان حضور دارند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر غلامرضا عبدی به عنوان رییس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی و رییس هیات انجمن های ورزشی مراغه فعالیت می کند.
همچنین وی سرپرستی تیم های ملی سپک تاکرای کشورمان را عهده دار است و به عنوان داور داور بین المللی سپک تاکرا، قضاوت فینال مسابقات جام جهانی تایلند در سال 2017 را در کارنامه خود دارد.
هشت هزار و 970 ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان