دمای هوا در برخی مناطق بوشهر به ۵۰ درجه افزایش می‎‌یابد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایش دما در روزهای آینده گرما در مناطق غیر ساحلی این استان به حدود ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

دمای هوا در برخی مناطق بوشهر به 50 درجه افزایش می‎‌یابد

علیرضا بهادری روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در 24 ساعت گذشته نیز برازجان و اهرم با 47 و خورموج و دیلم دمای 46 درجه تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‎‌هایی از ظهر امروز سرعت وزش بادهای شمال غربی در مناطق شمالی این استان افزایش می‌یابد و به سبب آن سواحل شمالی تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

بهادری ادامه داد: همچنین در ساعت‎هایی از بعد از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابر در ارتفاعات شرقی استان بوشهر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد و در ارتفاعات شرقی افزایش ابر با احتمال ناپایداری جوی و از فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

بهادری افزود: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 32 و امروز گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی استان جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و در ساعاتی از وقت امروز در سواحل شمالی و مرکزی گاهی 60 تا 120 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

بهادری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 05:43 دقیقه بامداد، جزر اول 0 11:49، مد دوم 17:12 و جزر دوم دریا 23:22 خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان