بازی‌های سری A به صورت روزمره برگزار می‌شوند

مدیران سازمان لیگ فوتبال ایتالیا در نظر دارند که بازی‌های این لیگ را درطول روزهای هفته پراکنده کنند.

بازی‌های سری A به صورت روزمره برگزار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس، سری A ایتالیا هم با برگزاری بازی‌های روزمره فصل را از سر خواهد گرفت.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، اکنون که به خاطر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، دیگر دلیلی برای تجمیع بازی‌ها در دو روز پایانی هفته وجود ندارد، مقامات سری A تصمیم گرفته‌اند که بازی‌های را به گونه‌ای برگزار کنند که امکان پخش تلویزیونی برای همه آنها فراهم باشد. از این رو آنها در نظر دارند بازی‌های را به صورت پراکنده در هفت روز هفته برگزار کنند تا امکان دیده شدن همه آنها وجود داشته باشد. این ایده‌ای است که هم شرکت‌های تلویزیونی پخش کننده بازی‌ها را خوشحال خواهد کرد و هم رضایت باشگاه‌ها را به همراه خواهد داشت.

ظاهراً در نتیجه تأکیدهای مکرر اتحادیه بازیکنان ایتالیا، تصمیم بر این شده است که بازی‌ها در ساعات ابتدایی عصر برگزار نشوند و این هم به دلیل دمای بالای هوا در تابستان‌های ایتالیا است. به منظور تمام شدن بازی‌ها تا روز دوم آگوست و فراهم شدن امکان حضور نمایندگان ایتالیا در رقابت‌‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان، تقویم فشرده‌ای برای هفته‌های باقی‌مانده از فصل جاری سری A در نظر گرفته شده و به همین دلیل امکان برگزاری بازی در هر روز هفته وجود دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هیچ مسابقه‌ای زودتر از ساعت 17:15 به وقت محلی برگزار نخواهد شد و در کل بازی‌ها حداکثر در 3 نوبت زمانی در طول یک روز برگزار می‌شوند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان