فرماندار روانسر: اماکن گردشگری این شهرستان تعطیل است

کرمانشاه- ایرنا ـ فرماندار روانسر اعلام کرد: تمامی اماکن گردشگری و تفریحی این شهرستان از فردا (سه‌شنبه ۱۳خرداد) تا روز شنبه هفته آینده تعطیل است.

فرماندار روانسر: اماکن گردشگری این شهرستان تعطیل است

سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان روانسر ادامه داد: در سه روز تعطیل پایان این هفته مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه، سراب روانسر، سوئیت ها و واحدهای اقامتی و مسابقات ورزشی زمین فوتبال روستای قوری قلعه تعطیل خواهد بود.
فرماندار روانسر با تاکید بر اینکه هموطنان در این روزهای تعطیل به این شهرستان سفر نکنند، اضافه کرد: نیروی انتظامی ورودی های شهرستان را کنترل خواهد کرد.
مصطفی زاده گفت: اداره صمت نیز در راستای تامین ماسک شهرستان اقدام لازم را انجام دهند و انتظار می رود شهروندان نیز استفاده از ماسک را بسیار جدی بگیرند.
وی اظهار داشت: شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در موارد ضروری نیز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
فرماندار روانسر افزود: با همدلی و همراهی مردم، تلاش کادر بهداشت و درمان و اداره های عضو ستاد و اطلاع رسانی لازم عملکرد شهرستان در مقابله با کرونا مطلوب بوده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 151 هزار و 466 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 797 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز 11 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2هزار و 516 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، 511 مورد بستری و دو هزار و 5 مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 151 هزار و 466 نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون 118 هزار و 848 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین 2527 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون 935 هزار و 894 آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور انجام شده است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان