امام جمعه زنجان: حفظ میراث شهدا، مسوولیت همه ما در قبال آیندگان است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: نسل امروز و جوان جامعه، دوران دفاع مقدس را ندیدند، از این رو حفظ میراث شهدا و انتقال آن به نسل جدید، مسئوولیت همه ما در قبال آیندگان است.

امام جمعه زنجان: حفظ میراث شهدا، مسوولیت همه ما در قبال آیندگان است

حجت‌الاسلام علی خاتمی  روز دوشنبه در جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان، با بیان اینکه آمار سه هزار شهید استان زنجان با لحاظ جمعیت حدود 600 هزار استان در سال های دفاع مقدس، قابل توجه است، افزود: کنگره ملی شهدای استان باید زودتر برگزار می شد.

وی با بیان اینکه انتظار از همه مدیران این است که برای برگذاری کنگره ملی سه هزار شهید استان به طور جدی در میدان باشند، اظهار داشت: همه ما باید وظایفمان را در قبال شهدا ادا کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: اگر امروز کشتی های قاره پیمای ایران محموله های خود را با اقتدار به ونزوئلا می رسانند، این نتیجه 41 سال اقتداری است که به برکت قطره قطره خون شهدا به دست آمده است.

حجت‌الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتقاق کشته شدن یک سیاه پوست مظلوم در آمریکا برای اولین بار نیست  و هر روز چنین اتفاقاتی می افتد، افزود: این کار خدا بود که در زمان شیوع کرونا و دولت بی کفایت آمریکا، این جرقه ایجاد شد و اکنون شرایط به گونه ای است که در 25 شهر آمریکا حکومت نظامی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک صدم این اتقاقات در ایران می افتاد، همه رسانه های دنیا آن را منعکس می کردند، همانطور که وقتی یک قاتل و قاچاقچی در ایران اعدام می شود، صدای حقوق بشری ها بلند است.

حجت‌الاسلام خاتمی به لزوم توجه به تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان فرصت مناسبی است که به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه باغ موزه دقاع مقدس را باید جدی بگیریم و در این میان با دنبال مقصر گشتن، مشکل حل نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان