روایت جالب جامه‌دار سابق منچستریونایتد از روزی که رختکن تیم در فاضلاب غرق شد!

یکی از مسئولان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، یکی دیگر از اتفاقات جالبی که در طول تاریخ در رختکن شیاطین سرخ رخ داده را فاش کرد.

روایت جالب جامه‌دار سابق منچستریونایتد از روزی که رختکن تیم در فاضلاب غرق شد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ با شنیدن نام رختکن منچستریونایتد خیلی‌ها به یاد اتفاقات جنجالی رخ داده در آن مانند پرتاب کفش از سوی سرالکس فرگوسن به سمت دیوید بکام یا نطق‌های پرحرارت و به قول انگلیسی‌ها سشواری پیرمرد اسکاتلندی برای بازیکنانش می‌افتند. از حالا به بعد اما با شنیدن این نام تصویر جالب دیگری هم در ذهن آنها تجسم خواهد شد: تصویر اتاقی غرق در فاضلاب و بوی تعفن!

ماجرا به 10 سال پیش برمی‌‌گردد؛ زمانی که تیم فوتبال منچستریونایتد برای انجام یک بازی خارج از خانه مقابل ساندرلند به ورزشگاه لایت رفته بود و با یکی از بدترین خاطرات ممکن آنجا را ترک کرد.

آلبرت مورگان، جامه‌دار سابق منچستریونایتد یکی از اولین نفراتی بود که عمق آن فاجعه را درک کرد. او بیش از 20 سال در کنار سرالکس فرگوسن به شیاطین سرخ خدمت کرد (1993 تا 2013) اما ماندگارترین خاطره‌اش از آن روزها خیلی خوشایند نیست: ترکیدن لوله فاضلاب در یکی از دیوارهای رختکن منچستریونایتد در ورزشگاه لایت که باعث شد کف اتاق و تمام وسایل بازیکنان غرق در فاضلاب و تعفن شود.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , سر الکس فرگوسن , فوتبال انگلیس , تیم فوتبال ساندرلند انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

مورگان درباره آن اتفاق به نشریه دیلی‌میل گفت: وقتی وارد ورزشگاه و پس از آن رختکن‌مان شدیم، دیدیم وسط رختکن یک سطل گذاشتند و از سقف آب درون آن می‌چکد. فکر کردیم که یکی از لوله‌های سقف نشتی دارد و خیلی به آن توجه نکردیم. بازیکنان داشتند آماده می‌شدند و مدام دور آن سطل راه می‌رفتند و بعدش هم همگی به زمین چمن رفتند تا خودشان را برای شروع بازی گرم کنند. ما هم همراه آنها رفتیم. چند دقیقه‌ای نگذشته بود که یکی از نگهبانان ورزشگاه سمت من آمد و گفت:" آلبرت، فکر کنم بهتر باشد با من به رختکن بیایی. آن سطلی که داخل رختکن بود دارد کم‌کم پر می‌شود". وقتی که به رختکن برگشتیم دیدیم که جای آن سطل کوچک یک سطل خیلی بزرگتر گذاشته‌اند. همین که وارد شدیم قبل از اینکه بتوانیم کلمه‌ای به زبان بیاوریم ناگهان یکی از کاشی‌های سقف ترکید و تعفن همه جا را برداشت! خیلی طول نکشید که فرگوسن هم آمد. همه جا پر از کثافت شده بود، روی کیف‌ها، وسایل، گرمکن‌ها، پیراهن بازیکنان، دیوارها از کف تا سقف. دیمیتار برباتوف (مهاجم سابق منچستریونایتد) داشت از دیدن وضعیت رختکن و بلایی که بر سر کفش‌‌هایش آمده بود دیوانه می‌شد. کفش‌هایش نزدیک هفت هشت سانت غرق فاضلاب شده بودند.

مورگان افزود: هیچ چیزی را نمی‌شد از آن وضعیت نجات داد. همه چیز از دست رفته بود، کفش‌ها، لباس‌ها. تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که جوراب‌ها، کفش‌ها، جواهرات و ساعت‌های مچی بازیکنان را زودتر خارج کنیم. این اتفاق چه زمانی رخ داد؟ ساعت 10 دقیقه به 3. بازی چه زمانی شروع می‌شد؟ ساعت 3! اینطور شد که مسئولان برگزاری مسابقه مجبور شدند بازی را با نیم ساعت تأخیر آغاز کنند.

فاجعه آنقدر بزرگ بود که می‌طلبید تمام عوامل اجرایی حاضر در ورزشگاه خانگی تیم ساندرلند برای رفع و رجوع آن دست به کار شوند، حتی سرمربی وقت تیم استیو بروس هم در عملیات پاکسازی رختکن تیم میهمان شرکت کرد.

جامه‌دار سابق منچستریونایتد اظهار داشت: همانطور که مشغول جمع‌آوری وسایل بودیم، دیدیم که یک نفر از در پشتی رختکن وارد شد. او یک تی بزرگ در دست داشت، فکر کنم چهار متر عرضش بود. او بروسی بزرگ بود که آمده بود کمک کند این گند را از رختکن ما پاک کنند. ما هم فقط کت و شلوار بازیکنان را داخل کیسه‌های پلاستیکی سیاه انداختیم و از آنجا خارج شدیم.

شاگردان فرگوسن با اعصابی خراب و خشمگین به میدان رفتند و در نهایت هم نتوانستند خسارتی که میزبان به آنها زده بود را در زمین بازی تلافی کنند و با یک امتیاز حاصل از تساوی بدون گل به خانه برگشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان