جواهری: جواب تمام تست‌های گل‌گهری‌ها موجود است/ درخواست تعویق یک هفته‌ای دیدار با سپاهان را کرده‌‌ایم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: جواب تمام تست‌های اعضای باشگاه ما موجود است و آن را در اختیار فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی قرار داده‌ایم.

جواهری: جواب تمام تست‌های گل‌گهری‌ها موجود است/ درخواست تعویق یک هفته‌ای دیدار با سپاهان را کرده‌‌ایم

 محمد جواهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره منفی بودن سومین تست کرونای تمام اعضای این باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر همه اعضای تیم از فردا می‌توانند در تمرینات گروهی شرکت کنند. ما جزو اولین باشگاه هایی بودیم که با رعایت موارد بهداشتی از بازیکنان مان تست PCR گرفتیم و وقتی هم که متوجه شدیم تست برخی از بازیکنان مثبت بوده از خانواده آنها هم تست گرفتیم که خدا را شکر جواب تست تمام اعضا و بازیکنان منفی بود.

وی افزود: سپس سی‌تی‌اسکن و آزمایشات دیگر هم گرفتیم که تمام مستندات پزشکی را از ابتدا تاکنون به فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی ارجاع داده‌ایم. از روزی هم که تست اولیه چند تن از اعضای تیم مثبت بود، این افراد قرنطینه شدند. در جلسه‌ای هم که همراه مجید جلالی با آقای خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم، پیشنهاد دادیم تا تمام تیم‌ها در یک آزمایش مشترک تست کرونا بدهند تا عدالت رعایت شود.

مدیرعامل باشگاه گل گهر در ادامه با بیان اینکه در نامه‌ای به خواستار تعویق دیدار با سپاهان شده است، گفت: ما 8 تا 10 روز تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و به همین دلیل درخواست تعویق دیدار با سپاهان را دادیم. تمام بازیکنان ما در این مدت در قرنطینه بودند و منفی شدن تست الان اعضای تیم هم به خاطر رعایت همین موارد بهداشتی است. تمام مستندات پزشکی ما نیز موجود است اما متاسفانه در چند روز گذشته شاهد شیطنت‌ها و تهمت‌هایی بوده‌ایم.

" در فضای مجازی مطرح شده که برخی تیم‌ها به دروغ تست بازیکنان خود را مثبت اعلام کردند تا مانع شروع لیگ شوند" جواهری در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه امروز از شفافیت باشگاه گل‌گهر تشکر کنیم و عملکرد این باشگاه را الگو قرار دهیم، تهمت‌هایی زده می‌شود که بسیار زشت است. امیدوارم همه اخلاق را رعایت کنند و نهادهای نظارتی نیز به این موضوع ورود کنند. نتایج تست‌های ما در آزمایشگاه موجود است.

وی افزود: از شفاف‌سازی در تست‌گیری استقبال می‌کنیم و امیدواریم نهادهای نظارتی هم در این مورد ورود کنند. فقط گلایه داریم چرا نام برخی از بازیکنان را به اشتباه در رسانه‌ها مطرح کردند که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای آنها شد. هجمه شدیدی هم در این مدت علیه باشگاه ما راه افتاد که همه آنها شیطنت بود و به ناراحتی کادر فنی و بازیکنان انجامید. جا دارد از کادر پزشکی‌مان هم تشکر کنم که وظایف خود را به خوبی در این مدت انجام دادند و باعث شدند این مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در پایان یادآور شد: ما اولین باشگاهی بودیم که یک متخصص بیماری‌های عفونی را به عنوان مشاور به باشگاه آوردیم. این متخصص مسئول بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های استان کرمان است و امروز برای اولین بار کارگاه آموزشی مبارزه با کرونا و رعایت موارد بهداشتی را با حضور دکتر ندیمی رئیس بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های کرمان برای کارکنان باشگاه برگزار کردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان