پاری‌سن‌ژرمن رسماً ایکاردی را از اینتر خرید

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مزد عملکرد خوب خود در مدت حضور قرضی‌اش در این تیم را گرفت.

پاری‌سن‌ژرمن رسماً ایکاردی را از اینتر خرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از خرید قطعی مائورو ایکاردی از اینتر با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو خبر داد.

ایکاردی تابستان سال گذشته در پی بروز یکسری اختلافات میان او و مدیران باشگاه و کنار گذاشته شدن از برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته برای یک فصل به پاریسی‌ها قرض داده شد و از آن زمان تا کنون عملکرد خوبی داشته، چرا که در 31 بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌های این فصل 20 گل زده و 4 پاس گل داده است.

با وجود افت نسبی عملکرد ایکاردی در هفته‌‌های منتهی به وقفه لیگ پس از شروع کرونا و بازگشت ادینسون کاوانی به ترکیب اصلی، PSG همشهری لیونل مسی را لایق ماندن در پارک دو پرنس دیده و حاضر شده قراردادش را قطعی کند.

به این ترتیب بعد از 6 فصل بازی در اینتر، ایکاردی رسماً از این تیم جدا شد و برای 4 سال دیگر (تا 2024) خودش را به تیم پایتخت فرانسه متعهد کرد.

او شانزدهمین بازیکن آرژانتینی تاریخ پاری‌سن‌رمن است و تا الان هم با توجه به مدت حضورش در این تیم یکی از موفق‌ترین آنها بوده است.

طبق اعلام چند منبع ایتالیایی رقم پایه ایکاردی 27 ساله 50 میلیون یورو است و 8 میلیون مابقی پاداش‌های مرتبط با عملکرد اوست.

اینتر بابت یک فصل حضور قرضی ایکاردی از پاریسی‌ها 13 میلیون یورو هم گرفته بود. این باشگاه در ابتدا برای فروش قطعی ایکاردی 70 میلیون یورو طلب کرده بود اما در نهایت با دادن 12 میلیون یورو تخفیف موافقت کرد. در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نوشته که در قرارداد ایکاردی بندی وجود دارد که به موجب آن اگر پاریسی‌ها این بازیکن را به یک باشگاه ایتالیایی بفروشند باید 15 میلیون یوروی دیگر هم به اینتر بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان