تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان و جنجال حقوق ۳۴ میلیونی مدیرعامل

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر افتخاری ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرده که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اشکال و طرح های مختلف به بازنشستگان اختصاص داده شده است

تسهیلات 10 میلیون تومانی برای بازنشستگان و جنجال حقوق 34 میلیونی مدیرعامل

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر افتخاری ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرده که از ابتدای سال 1399 تاکنون بیش از 10 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اشکال و طرح های مختلف به بازنشستگان اختصاص داده شده است. وی همچنین از ثبت نام 10,000 نفر از فرزندان بازنشستگان برای دریافت وام ازدواج خبر داده و گفته که این ثبت نام ها تا 20 خرداد نیز ادامه خواهد یافت.

صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این باره چنین گفته است: «در این مرحله از میان متقاضیان قرعه‌کشی انجام و به هزار نفر وام ازدواج داده می‌شود و قول داده‌ایم این موضوع فراموش نشود و به همین دلیل قصد داریم در فصول مختلف سال از میان متقاضیان دریافت وام ازدواج ثبت نام به عمل آوریم و پرداخت این وام‌ها ادامه دارد». افتخاری اعلام کرده که علاوه بر تسهیلات فوق، تسهیلات دیگری نیز برای بازنشستگان در نظر گرفته شده که یکی از آن ها استفاده از خدمات بیمه ملت بوده و بر اساس میزان حقوق دریافتی، برای این بازنشستگان اعتبار ایجاد خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری

اکبر افتخاری ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

وی در مورد میزان تسهیلات اعطایی و سود آن چنین گفته است: «بر اساس حقوق 1.2 میلیون، 2.4 میلیون، 3.6 میلیون، 4.8 میلیون و 6 میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری تسهیلات می‌دهیم که به صورت وام بدون بهره می‌توانند از آن استفاده کنند». مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه افزود: «بر اساس تسهیلاتی که فراهم شد 80 هزار بازنشسته کشوری برای دریافت سهام ثبت نام کردند و در حال حاضر یک میلیون تومان سهام این صندوق را مالک هستند». اکبری بر تداوم این وام ها و همچنین وام های 7 میلیون تومانی دیگر برای بازنشستگان تاکید کرد.

صندوق بازنشستگی کشوری

در حاشیه این خبر باید به جنجال میزان حقوق آقای اکبر افتخاری اشاره کرد که روز گذشته در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه زندگی او با بازنشستگان گفته بود که سطح زندگی وی با بازنشستگان متفاوت بوده و به دلیل شرایط متفاوت، امکان مقایسه زندگی وی با بازنشستگان وجود ندارد.

صندوق بازنشستگی کشوری

سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری که تنها بعد از 5 ماه ریاست از کار برکنار شده و اکبری جایگزین وی شد، در توئیتی که به وضوح واکنشی به سخنان دیروز مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی و حقوق ادعایی 34 میلیون تومانی اش بود چنین نوشت: « ای‌کاش افتخاری دریافتی 34 میلیونی خود را کاهش می‌داد تا بتواند با بازنشستگان همدردی کند. و با گفتن تفاوت سطح و تنظیمات زندگی هر فرد نمک به زخم بازنشستگان نمی‌پاشید».

بیشتر بخوانید: جزییات دریافت وام 12 میلیون تومانی کرونا از اول خرداد 99

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان