تولیدماموریت غیرممکن۷ با فاصله ۱/۵ متر!

«ماموریت غیرممکن ۷» کار فیلمبرداری‌اش را که برای شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از سپتامبر (شهریور) دوباره از سر می‌گیرد و ابتدا هم به سراغ صحنه‌های بیرونی می‌رود.

تولیدماموریت غیرممکن7 با فاصله 1/5 متر!

«ماموریت غیرممکن 7» کار فیلمبرداری‌اش را که برای شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از سپتامبر (شهریور) دوباره از سر می‌گیرد و ابتدا هم به سراغ صحنه‌های بیرونی می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سیمون پگ بازیگر که در فیلم «ماموریت غیرممکن» در نقش بنجی دان بازی کرده گفته است برنامه‌ریزی این است که از سپتامبر کار فیلمبرداری شروع شود و اول هم صحنه‌های بیرونی گرفته شود. وی افزود بدیهی است اقدامات احتیاطی هم رعایت می‌شود.

این بازیگر بریتانیایی که در فیلم در دست اکران «وراثت» بازی کرده و اخیراً با فیلم «پسرها» در آمازون دیده شده به شوخی گفت: احتمالاً صحنه‌های بزن و بکش هم باید بافاصله یک متر و نیم از همدیگر گرفته شود.

با این حال وی درباره تدارکاتی که برای از سر گرفتن این فیلم اکشن وجود دارد، گفت: نمی‌دانم وضعیت انجام تست چطوری است یا برایش چطور برنامه‌ریزی شده و آیا می‌توانند به طور مرتب از همه تست بگیرند اما وی تاکید کرد که حتماً سلامت افراد درگیر در پروژه کنترل می‌شود.

از سر گرفته شدن فیلمبرداری فیلم بزرگی مانند «ماموریت غیرممکن 7» با گروه عظیم خدمه ساخت فیلم، بازیگران و در لوکیشن‌های مختلف، یک پیشرفت بزرگ برای صنعت جهانی فیلم است که با شیوع کرونا، کاملاً متوقف شده بود.

تامی گورملی دستیار اول کارگردان این فیلم نیز در گفت‌وگویی رادیویی با بی‌بی‌سی تایید کرده که کار فیلمبرداری از سپتامبر شروع می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که طبق برنامه بتوانند در کشورهایی که قصد داشتند، فیلمبرداری کند؛ البته بخش بزرگی از فیلم در بریتانیا و در استودیو انجام می‌شود.

وی گفت اطمینان دارد این فیلم که محصولی از پارامونت است بتواند به هدف‌هایی که برای فیلمبرداری تعیین کرده و از سپتامبر تا آوریل / می (فروردین / اردیبهشت) آینده ادامه می‌یابد، دست یابد.

کار تولید این فیلم با بازی تام کروز در اواخر ماه فوریه و اندکی پیش از آنکه فیلمبرداری در ایتالیا شروع شود، به دلیل شیوع کرونا متوقف شد.

گورملی توضیح داد که اگر طبق پروتکل‌ها پیش بروند و موارد را با دقت تجزیه و تحلیل کنند، می‌توان دوباره به کار ادامه داد. وی تاکید کرد: طبیعی است بعضی وقت‌ها با چالش‌های بزرگی روبه‌رو شویم زیرا صحنه‌های بدل‌کاری یا صحنه‌های با جمعیت زیاد نمی‌تواند در «ماموریت غیرممکن» وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به صحنه‌ای از فیلم «سفر ستاره‌ای» که چند سال پیش در یک کارخانه عظیم مواد غذایی گرفته شد و مجبور بودند همه نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت ما عادت کرده‌ایم در شرایط ویژه و لوکیشن‌های خاص کار کنیم و اگر از اساس همه چیز با دقت رعایت شود، می‌شود با هر چیزی مقابله کرد.

وی یک روز پس از آن در این مصاحبه حاضر شد که کمیسیون فیلم بریتانیا پروتکل تولید با امنیت در برابر ویروس کرونا را منتشر کرد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان