خرداد، ماه پرفراز و نشیب در شکل گیری انقلاب اسلامی است

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: خرداد، ماه پرفراز و نشیب در مسیر شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و یادآور ده‌ها حادثه، حماسه تلخ و شیرین است.

خرداد، ماه پرفراز و نشیب در شکل گیری انقلاب اسلامی است

علی اکبر ورمقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیمه خرداد، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال‌ها مقاومت و هدایت است.

وی افزود: امام راحل، مرجعیت عظیم الشان و عالیقدری که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت بود که برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان علیه طاغوت زمان قیام کرد.

فرماندار بیجار تاکید کرد: امام خمینی با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبتنی بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و وحدت کلمه، همراه و همدل نمودن توده‌های مردم جانی دوباره بخشید.

او یادآور شد: مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، شاگردان بی‌نظیری همچون مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تربیت و تحویل جامعه جهانی بویژه مسلمانان دادند که امروز ایشان هدایتگر کشتی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقیانوس پر تلاطم است.

ورمقانی با اشاره به سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ و قیام 15 خرداد گفت: این تاریخ یادآور آغاز دوباره مبارزات مردم است که شهدای گرانقدری نیز برای شکل گیری انقلاب، تقدیم نظام شد.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان