تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا

روسیه اطلاعات منتشر شده در روزنامه آلمانی مبنی بر میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را رد کرد.

تکذیب میزبانی روسیه از مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه بیلد آلمان امروز (پنجشبه) از تمایل کشورهای روسیه، آلمان و پرتغال برای میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی متوقف شد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مصمم است فصل جاری لیگ قهرمانان را در آگوست (مرداد) به پایان رساند.کشورهای آلمان و روسیه تصمیم گرفتند تا در روزهای آینده درخواست میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی لیگ قهرمانان که قرار است به صورت متمرکز برگزار شود برای یوفا ارسال کنند. پرتغال نیز طبق ادعای رسانه‌های اروپایی پیش از این درخواست میزبانی خود را ارسال کرده بود.

الکساندر سوروخین، عضو روسی کمیته اجرایی یوفا و مدیر کمیته سازماندهی جام ملت‌های اروپا 2020 درباره تمایل کشورش برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: هیچ چیزی در این مورد نمی‌دانم. تاکنون هیچ‌کسی در روسیه با من درباره توانمندی ما برای میزبانی از این رقابت‌ها صحبت نکرده است. در یوفا نیز هیچ مذاکره رسمی در مورد این موضوع انجام نشد. من فقط می‌توانم به جلسه‌های رسمی استناد کنم. تنها چیزی که می‌دانم این است شهر استانبول در ترکیه برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان مشکل دارد. البته این موضوع هم در نهایت 17 ژوئن (28 خرداد) مشخص می‌شود.

وی در ادامه افزود: کشورهای زیادی هستند که می‌توانند میزبان مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشند که روسیه هم میان آنها قرار دارد. با این وجود می‌دانم هیچ صحبتی تاکنون در این مورد انجام ندادیم.

یک مقام مطلع دیگر نیز به خبرگزاری ریانووستی گفت: روسیه قصدی برای میزبانی از لیگ قهرمانان در سال جاری ندارد. خبر روزنامه بیلد آلمان حقیقت ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان